اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
158/159

اتفاقات مهم اقتصادی هفته آینده کدامند؟

سایت طلا : به نظر می رسد تحولات مربوط به سوریه و تنش های تجاری بین آمریکا و چین تاثیر زیادی بر تحولات بازارهای بین المللی طی روزهای آینده خواهد داشت.

به گزارش اینوستینگ، ادامه تنش های سیاسی در کاخ سفید نیز می تواند عامل مهمی برای نوسانات بازارهای جهانی در هفته آینده باشد. گزارش هایی منتشر شده است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد طی روزهای آینده "رود روزن اشتاین" معاون دادستان کل آمریکا را برکنار کند.

بر اساس این گزارش آمریکا بریتانیا و فرانسه اخیرا حملات موشکی علیه سوریه انجام داده اند. به نظر می رسد تحولات سوریه در روزهای آینده می تواند عامل مهمی بر نوسانات بازارهای جهانی داشته باشد. این تازه ترین تقابل روسیه و آمریکا به شمار می رود.

طی روزهای آینده ده ها شرکت بزرگ آمریکایی قصد دارند آمارهای درآمدی خود در سه ماه نخست 2018 میلادی را منتشر کنند. آمارهای تامسون رویترز نشان می دهد که درآمد شرکت های بزرگ آمریکایی در این مدت با رشد 18.5 درصدی روبرو شده است که این بالاترین رقم در 7 سال اخیر به شمار می رود.

بانک های بزرگ آمریکایی مثل جی پی مورگان و سیتی گروپ طی روزهای آینده وضعیت درامد خود را اعلام خواهند کرد.

آمارهای خرده فروشی آمریکا قرار است به زودی منتشر شود. پیش بینی می شود خرده فروشی در آمریکا در ماه مارس با رشد 0.4 درصدی روبرو شده باشد. این رقم در ماه فوریه نیز 0.1 درصد افزایش داشته است.

افزایش خرده فروشی می تواند وضعیت اقتصادی آمریکا به خصوص مصرف بخش خصوصی را به خوبی نشان دهد. مصرف بخش خصوصی 70 درصد تولید ناخالص داخلی آمریکا را تشکیل می دهد.

چین نیز روز سه شنبه آمارهای تولید ناخالص داخلی در سه ماه نخست 2018 را اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود رشد اقتصادی چین در این مدت به 6.8 درصد رسیده باشد. آمارهای مربوط به تولیدات صنعتی و تشکیل سرمایه ثابت در چین نیز به زودی منتشر می شود.

دفتر آمارهای ملی انگلیس نیز آمارهای شاخص قیمت مصرف کننده را منتشر خواهد کرد. پیش بینی می شود شاخص قیمت مصرف کننده انگلیس در این مدت به 2.7 درصد رسیده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد