اونس طلا2213.99
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

حال یورو چطور است؟!

در حالیکه بیشتر توجه‌ها در بازار امروز به سمت دلار است، یورو به عنوان یکی از ارزهای تعیین‌کننده و پرتقاضا در بازار غیررسمی با نرخ حدود ۷۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.

پس از اعلام نرخ 4200 تومانی برای دلار از سوی دولت، در بازار آزاد امروز تمامی توجه‌ها به سمت دلار جلب شد و تصمیم‌گیری‌ و اتفاقات بازار دلار را دربرگرفت. اما یورو هم دیگر ارز مهمی است که همانند روزهای گذشته از تقاضای نسبتا بالایی برخوردار است و در حال حاضر این نوع ارز که بسیاری از مسافران متقاضی عمده آن هستند، در صرافی‌ها کم‌یاب است.

تقریبا بیشتر صرافی‌ها تابلوی اعلام قیمت را خاموش کرده‌اند و دقیقا مشخص نیست که یورو چه قیمتی دارد. اما براساس شنیده‌ها و پرس‌وجو از دستفروشان و دلالان قیمت یورو همچنان حدود ۷۰۰۰ است؛ قیمتی که در روزهای گذشته با شیب تندی هم‌پای دلار با افزایش قیمت روبرو شده بود.این در حالی بود که یورو در هفته گذشته حدود ۶۰۰۰ تومان بود، اما در این فاصله حدود ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

باید دید پس از آنکه در مورد دلار تصمیم‌گیری شده آیا مشخصا در مورد یورو هم شرایط تغییر خواهد کرد یا خیر.

براساس آنچه رییس کل بانک مرکزی اعلام کرده است، وی در دیداری با مقام معظم رهبری اعلام کرده که "می‌توانیم یورو را در معاملات جایگزین دلار کنیم" که به گفته این مقام مسئول "این موضوع مورد استقبال مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است".

با این رویکرد جدید باید دید چه تغییر و تحولاتی در انتظار یورو است، چرا که هم‌اکنون صف‌های طولانی مقابل صرافی‌ها شکل گرفته است که بخشی از آن برای خرید یورو است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد