اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
85

5 رویداد مهم اقتصادی طی روزهای آینده (بخش دوم)

سایت طلا : تحلیلگران بین المللی بر این باورند که مهمترین رویداد اقتصادی طی روزهای آینده انتشار گزارش اشتغال آمریکا در ماه مارس خواهد بود.

به گزارش اینوستینگ آمارهای اشتغال آمریکا قرار است جمعه منتشر شود. پیش بینی می شود اقتصاد آمریکا طی ماه مارس 198 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم در ماه فوریه به 313 هزار فرصت شغلی رسید.

پیش بینی می شود دستمزدها در اقتصاد آمریکا نیز با رشد 0.2 درصدی روبرو شود. این رقم نسبت به سال گذشته نیز 2.7 درصد افزایش خواهد داشت. رشد دستمزدها نشانگر افزایش فشارهای تورمی است و این مساله می تواند موجب تسریع روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو شود.

تحولات مربوط به جنگ تجاری بین آمریکا و چین نیز به دقت زیر نظر خواهد بود.

آمارهای تورم منطقه یورو قرار است چهارشنبه منتشر شود. پیش بینی می شود شاخص قیمت مصرف کننده با رشد 1.4 درصدی در ماه مارس روبرو شده باشد. بحث های زیادی درباره زمان متوقف شدن برنامه خرید اوراق قرضه بانک مرکزی اروپا مطرح شده است.

انگلیس نیز روز سه شنبه آمارهای مربوط به فعالیت بخش صنعتی را اعلام می کند. آمارهای بخش ساختمان سازی روز چهارشنبه و بخش خدمات نیز روز پنجشنبه اعلام می شود. بانک مرکزی انگلیس در نشست ماه گذشته خود نرخ بهره را تغییر نداده است.

پیش بینی می شود بهبود اوضاع بخش صنعتی چین موجب خواهد شد تا سرمایه گذاران امیدواری بیشتری نسبت به رشد اقتصادی این کشور طی ماه های آینده داشته باشند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد