اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
55

قیمت طلا برای سومین هفته متوالی با افزایش روبرو شد

سایت طلا : قیمت طلا در پایان مبادلات روز پنجشنبه با کاهش روبرو شد ولی در سه ماه نخست 2018 میلادی با افزایش نسبی همراه بوده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ، نگرانی ها نسبت به یک جنگ تجاری تمام عیار بین قدرت های بزرگ اقتصادی جهان کاهش یافته و این مساله موجب افزایش شاخص سهام در بازارهای سهام شده است.

بر اساس این گزارش افت تقاضای مکان امن سرمایه گذاری موجب شده است تا قیمت طلا در پایان مبادلات روز پنجشنبه با کاهش روبرو شود.

قیمت طلا در پایان مبادلات سه ماه نخست 2018 میلادی با افزایش مواجه شده ولی این افزایش پایین ترین رشد قیمت طلا در 7 سال اخیر به شمار می رود.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، نوسانات شدید شاخص سهام در بازارهای بین المللی تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در ماه های اخیر داشته است.

قیمت هر اونس طلا با 2.70 دلار کاهش به 1327 دلار رسیده است. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افت 2.1 درصدی روبرو شده است. قیمت طلا در ماه مارس نیز بیش از 0.3 درصد کاهش داشته و در سه ماه نخست امسال 0.7 درصد افزایش یافته است.

بازارهای بین المللی امروز جمعه تعطیل است. برخی تحلیلگران اقتصادی از جمله برایان لوندین بر این باورند که طلا در نهایت می تواند سطح مقاومتی 1370 دلاری را بشکند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد