اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
42

چه خبر از رویدادهای مهم اقتصادی هفته جاری؟ بخش دوم

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که تنش ها در عرصه تجارت بین آمریکا و چین می تواند مهمترین عامل موثر بر قیمت جهانی کالاهای راهبردی به خصوص فلزات گرانبها طی روزهای آینده باشد.

به گزارش اینوستینگ ، سومین رویداد مهم اقتصادی هفته جاری انتشار آمارهای مربوط به رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه پایانی 2017 است. این آمارها روز پنجشنبه اعلام می شود.

پیش بینی این است که رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه پایانی سال گذشته به 0.4 درصد رسیده است. بانک مرکزی انگلیس در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است.

چهارمین رویداد مهم، آمارهای نرخ تورم آلمان است. این آمارها نیز پنجشنبه اعلام می شود. پیش بینی می شود نرخ تورم بزرگترین اقتصاد منطقه یورو طی ماه گذشته به 1.7 درصد رسیده باشد. این رقم در ماه فوریه به 1.4 درصد رسیده است.

آمارهای تورم فرانسه، ایتالیا و اسپانیا نیز طی روزهای آینده اعلام می شود. این آمارها تاثیر زیادی بر سیاست های پولی و نرخ بهره بانک مرکزی اروپا خواهد داشت.

پنجمین رویداد مهم طی روزهای آینده نیز اعلام آمارهای رشد اقتصادی کانادا در روز پنجشنبه است. پیش بینی می شود رشد اقتصادی کانادا در ماه ژانویه به 0.1 درصد رسیده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد