اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس موسسه استیت استریت:31

نشست اخیر فدرال رزرو زمینه لازم برای افزایش قیمت طلا را فراهم کرد

سایت طلا : رئیس موسسه سرمایه گذاری استیت استریت بر این باور است که نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا فشارهای وارد شده بر قیمت جهانی طلا را کاهش داده است.

به گزارش کیتکو نیوز، جورج میلینگ استنلی رئیس موسسه سرمایه گذاری استیت استریت تاکید کرد: پس از آنکه فدرال رزرو آمریکا در نشست اخیر خود اعلام کرد که هیچ عجله ای برای افزایش نرخ بهره ندارد، فشار از روی بازار طلا برداشته شده و این مساله تاثیر مهمی بر رشد قیمت جهانی این فلز گرانبها داشته است.

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: من فکر می کنم قیمت طلا می تواند سطوح مقاومتی حساسی را در کوتاه مدت شکسته و به سطح 1400 دلار در هر اونس دست یابد. سال گذشته 3 بار افزایش نرخ بهره مشکلی را ایجاد نکرد و قیمت طلا با رشد 13 درصدی روبرو شد و امسال نیز فکر نمی کنم 3 بار افزایش نرخ بهره مشکلی را ایجاد کند.

فدرال رزرو آمریکا در نشست اخیر خود نرخ بهره را افزایش داده و پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی امسال به 2.7 درصد برسد و نرخ بیکاری نیز به کمتر از 3.8 درصد کاهش یابد.

استنلی افزود: به نظر من فدرال رزرو همان روند متعادل افزایش نرخ بهره را ادامه خواهد داد و به زودی قیمت طلا تا 1400 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد