اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
15

نظرسنجی بلومبرگ درباره روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تا پایان سال (بخش دوم)

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی انجام شده توسط بلومبرگ از اقتصاددانان نشان می دهد که جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا و همکارانش امسال 4 بار نرخ بهره را افزایش می دهند.

به گزارش بلومبرگ، در حالی که نرخ بهره فعلی آمریکا 1.5 درصد است، نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که نرخ بهره آمریکا در نشست 21 مارس به 1.75 درصد افزایش خواهد یافت. این رقم پس از نشست 2 می حفظ خواهد شد. در نشست 13 ژوئن نرخ بهره به 2 درصد افزایش می یابد. در نشست اول اوت فدرال رزرو نرخ بهره را تغییر نخواهد داد ولی در نشست 26 سپتامبر بار دیگر نرخ بهره افزایش یافته و به 2.25 درصد خواهد رسید. در نشست 8 نوامبر فدرال رزرو نرخ بهره را در سطح 2.25 درصد حفظ خواهد کرد ولی در نشست 19 دسامبر نرخ بهره را به 2.5 درصد افزایش می دهد.

این نظرسنجی افزود: احتمال افزایش 4 بار نرخ بهره یا بیشتر در سال 2018 میلادی 35 درصد خواهد بود. این رقم در نظرسنجی 3 ماه قبل تنها 10 درصد بود. احتمال افزایش نرخ بهره در نشست هفته جاری نیز به 100 درصد رسیده است.

حدود یک چهارم اقتصاددانان نیز اعلام کردند که نرخ تورم آمریکا تا سه ماه دوم امسال در سه ماه متوالی به 2 درصد یا بیشتر خواهد رسید. این رقم در نظرسنجی دسامبر به 13 درصد رسیده بود.

شرکت کنندگان در نظرسنجی انتظار دارند که مقام های فدرال رزرو پیش بینی خود نسبت به رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا در سال 2018 را به روز رسانی کرده و آن را به 2.7 درصد برسانند. این رقم در نظرسنجی دسامبر 2.5 درصد اعلام شده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد