اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
10

نتایج نشست مهم فدرال رزرو آمریکا (بخش دوم)

سایت طلا : بیانیه نشست مهم فدرال رزرو آمریکا حاوی اطلاعات و نکات مهمی بوده است.

به گزارش بلومبرگ، مقام های ارشد بانک مرکزی آمریکا همچنین پیش بینی کردند که نرخ بهره فدرال رزرو تا پایان سال 2019 میلادی به 2.9 درصد خواهد رسید که این مساله نشانگر 3 بار افزایش نرخ بهره در سال آینده است. این پیش بینی ها نشان می دهد که نرخ بهره آمریکا تا پایان 2020 میلادی نیز به بیش از 3.4 درصد خواهد رسید. این رقم در نظرسنجی قبلی در ماه دسامبر به 3.1 درصد رسیده بود.

پس از انتشار بیانیه فدرال رزرو، شاخص سهام اس اند پی 500 با افزایش روبرو شد و نرخ بهره اوراق قرضه 10 ساله آمریکا نیز با اندکی افزایش به 2.91 درصد رسیده است.

فدرال رزرو همچنین پیش بینی کرده است که نرخ تورم طی ماه های آینده با افزایش روبرو شود. کمیته بازار آزاد فدرال رزرو اعلام کرده است که نرخ تورم در میان مدت به هدف 2 درصدی دست خواهد یافت.

نرخ تورم آمریکا در 12 ماه منتهی به ژانویه به 1.7 درصد رسیده است. مقام های فدرال رزرو پیش بینی کردند که نرخ تورم در سال 2019 به بیش از 2 درصد و در سال 2020 نیز به 2.1 درصد خواهد رسید.

فدرال رزرو  در این بیانیه به بهبود بازار اشتغال و کاهش نرخ بیکاری طی ماه های اخیر اشاره کرده است. هدف فدرال رزرو برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا در اقتصاد است بدون آنکه هزینه های استقراض را به سرعت افزایش دهد و اقتصاد را با سکون و رکود روبرو کند.

میانگین برآوردها برای رشد اقتصادی آمریکا در سال 2018 میلادی به 2.7 درصد رسیده است. این رقم در نظرسنجی دسامبر به 2.5 درصد رسیده بود. پیش بینی می شود رشد اقتصادی آمریکا در سال 2019 نیز به 2.4 درصد خواهد رسید. کمیته بازار آزاد فدرال رزرو پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی باثبات و پایدار بلند مدت به 1.8 درصد می رسد. رشد اقتصادی آمریکا در سال 2020 میلادی نیز بدون تغییر نسبت به نظرسنجی قبلی به 2 درصد خواهد رسید.

گرچه نرخ بیکاری آمریکا به 4.1 درصد رسیده که پایین ترین رقم از سال 2000 به شمار می رود ولی رشد دستمزدها نسبتا متعادل بوده و نرخ تورم نیز کمتر از هدف فدرال رزرو در 5 سال اخیر بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد