اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
9

نتایج نشست مهم فدرال رزرو آمریکا (بخش اول)

سایت طلا : فدرال رزرو آمریکا در نخستین نشست خود با ریاست جرومی پاول نرخ بهره را افزایش داده است.

به گزارش بلومبرگ، فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود تصمیم گرفت تا نرخ بهره را به میزان 0.25 درصد افزایش دهد و پیش بینی کرده است که مسیر سریعتری را برای افزایش نرخ بهره در سال های 2019 و 2020 میلادی در پیش خواهد گرفت.

سیاستگذاران فدرال رزرو پیش بینی کردند که امسال نرخ بهره را 3 بار افزایش خواهند داد. در بیانیه پایانی این نشست آمده است: چشم انداز اقتصادی طی ماه های اخیر تقویت شده است.

بازنگری سیاستگذاران فدرال رزرو در مسیر افزایش نرخ بهره طی دو سال آینده نشان می دهد که مقام های بانک مرکزی آمریکا انتظار افزایش رشد اقتصادی این کشور را طی سال جاری و سال آینده دارند و علت اصلی این مساله کاهش مالیات ها است که از سوی جمهوریخواهان در ماه دسامبر تصویب شده است.

رای گیری برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از 1.5 درصد به 1.75 درصد با اجماع کامل صورت گرفته و هر 8 عضو کمیته بازار آزاد فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره رای داده اند.

تازه ترین پیش بینی های سه ماهه نشان می دهد که سیاستگذاران پولی درباره چشم انداز نرخ بهره در سال 2018 اختلاف نظر دارند. 7 مقام بانکی آمریکا پیش بینی کردند که افزایش 4 بار نرخ بهره امسال مناسب خواهد بود. این در حالی است که 8 نفر دیگر انتظار دارند که 3 بار افزایش نرخ بهره یا کمتر در سال 2018 میلادی تضمین شده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد