اونس طلا2206.63
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
پیش بینی هواشناسی؛

تهران بارانی می شود

سامانه تازه ای از امشب هوای کشور را تحت تاثیر قرار می دهدو هواشناسی برای برخی شهرها بارش و برای شهرهای جنوبی و جنوب غربی احتمال وقوع گرد و غبار را پیش بینی کرده است.

مسعود حقیقت گفت: سامانه ای که از هفته قبل روی مدل های هواشناسی دیده می شد از اواخر وقت امروز از سمت نیمه غربی ورد کشور شده و غرب و شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: بر اثر ورود این سامانه پیش بینی می کنیم ساکنان استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، همدان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و خوزستان روزهای جمعه و شنبه شاهد وزش باد شدید، ابرناکی و بارش باران باشند.

سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور افزود: همچنین این سامانه به تدریج به سمت مرکز و استان های شرقی کشور حرکت کرده و موجب بارش خوبی در این مناطق می شود، آب و هوای استان های قم، ایلام و تهران نیز طی روزهای جمعه و شنبه ناپایدار و بارش ها در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی روز جمعه به شکل برف خواهد بود.

حقیقت اضافه کرد: با وجود ورود این سامانه به علت وزش باد ساکنان استان های خوزستان و ایلام روزهای جمعه و شب با معضل گردوخاک مواجه می شوند.

این مقام سازمان هواشناسی تاکید کرد: این سامانه روز شنبه در نیمه شرقی کشور فعال است و شمال استان خراسان رضوی خراسان شمالی را در برمی گیرد. همچنین بعدازظهر روزهای جمعه و شنبه با توجه به فعالیت جریانات شمالی وضعیت آب و هوای استان های گیلان، مازندران و گلستان کاهش دما و ابرناکی است و شرق دریای خزر نیز مواج و طوفانی خواهد بود.

وی گفت: این سامانه در نهایت تا یکشنبه در کشور ماندگار است و بعد از آن به مدت یک هفته وضعیت آب و هوا پایدار خواهد بود و نوروز 97 را با پایداری هوا آغاز می کنیم.

حقیقت افزود: ساکنان پایتخت فردا و شنبه (26 اسفند) شاهد رگبار و رعدوبرق و بارش خواهند بود و ارتفاعات تهران نیز جمعه شب آخرین بارش برف در سال 96 را دشت می کنند.
بیشینه دما امروز به 20 درجه و فردا 21 درجه بالای صفر و روز شنبه با کاهش 5 درجه ای به 15 درجه بالای صفر می رسد. همچنین کمینه دما صبح امروز 9 درجه بالای صفر بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد