اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
150

وضعیت رشد اقتصادی جهان امسال چگونه خواهد بود؟

سایت طلا : سازمان توسعه و همکاری اقتصادی "او ئی سی دی" در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی جهان امسال به بالاترین سطح خود در 7 سال اخیر خواهد رسید.

به گزارش رویترز، سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام کرده است که رونق سرمایه گذاری و تجارت خارجی تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر رشد اقتصادی جهان در سال 2018 خواهد داشت و جهان امسال با بیشترین رشد اقتصادی در 7 سال اخیر روبرو می شود.

بر اساس این گزارش سازمان توسعه و همکاری اقتصادی در عین حال هشدار داده است که وقوع جنگ تجاری تمام عیار می تواند رشد و رونق اقتصادی جهان را تهدید کند.

این سازمان بین المللی پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی جهان امسال و سال آینده به بیش از 3.9 درصد خواهد رسید که این بالاترین رقم از سال 2011 میلادی به شمار می رود.

سازمان توسعه و همکاری اقتصادی افزود: کاهش مالیات ها در آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش رشد اقتصادی این کشور خواهد داشت. حجم مبادلات تجاری جهان نیز امسال بیش از 5 درصد رشد خواهد کرد. البته اقتصاد جهانی به شدت در برابر تنش های مربوط به جنگ تجاری آسیب پذیر خواهد بود.

بر این اساس رشد اقتصادی آمریکا امسال به 2.9 درصد خواهد رسید و سال آینده این رقم به 2.8 درصد می رسد. رشد اقتصادی آلمان نیز امسال به 2.3 درصد و فرانسه نیز به 2.1 درصد خواهد رسید.

اصلاحات اجتماعی و مالیاتی دولت فرانسه نقش مهمی در افزایش رشد اقتصادی این کشور خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد