اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی: 136

افزایش نرخ بهره آمریکا قیمت طلا را به 1300 دلار خواهد رساند

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تا 2 هفته آینده قیمت طلا را به کمتر از 1300 دلار خواهد رساند.

به گزارش کیتکو نیوز، برخی تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می کنند که کاهش تنش های سیاسی در عرصه بین المللی و افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی 2 هفته آینده موجب خواهد شد تا قیمت طلا به کمتر از 1300 دلار در هر اونس برسد.

بر اساس این گزارش مکسول گلد مدیر بخش راهبرد سرمایه گذاری موسسه ئی تی اف سکوریتی در این باره گفت: افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و تقویت ارزش دلار احتمالا موجب کاهش قیمت طلا در روزهای آینده خواهد شد.

تازه ترین گزارش وزارت کار آمریکا نشان می دهد که اقتصاد این کشور طی ماه فوریه 313 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده و نرخ بیکاری نیز به 4 درصد کاهش یافته است.

تحلیلگران موسسه کاپیتال اکونومیکس بر این باورند که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست مارس بسیار بالا است و انتشار آمارهای اشتغال آمریکا نیز این احتمال را بیشتر کرده است.

البته وضعیت دستمزدها در ماه فوریه نگرانی هایی را نسبت به اوضاع اقتصادی آمریکا به وجود آورده است.

گلد افزود: اگر فشارهای تورمی در آمریکا با افزایش چندانی روبرو نشود، این مساله برای فدرال رزرو سخت خواهد بود که نرخ بهره را افزایش دهد. به نظر من قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1250 تا 1300 دلار در نوسان خواهد بود.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد