اونس طلا2316.59
مظنه15,316,000
18 گرم3,535,700
ارزش سکه34,506,948
قدیم (بهار)39,100,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,900,000
ربع15,000,000
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا اعلام کرد:

دستاوردهای اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه طلا و جواهر هنگ کنگ

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر دستاوردهای سفر هیئت تجاری به نمایشگاه طلا و جواهر هنگ کنگ را تشریح کرد.

حجت شفایی ضمن تشریح نتایج سفر هیئت تجاری از تولیدکنندگان به نمایشگاه طلا و جواهر هنگ کنگ در گفتگو با سایت طلا گفت: طبق هماهنگی و تفاهمنامه ای که در تهران با اتحادیه طلا و جواهر هنگ کنگ و پیرو آن جلسه مشترکی که در نمایشگاه کیش داشتیم، تصمیم براین شد که ما از مرکز آموزشی فنی و حرفه ای و انستیتو طراحی هنگ کنگ بازدیدی داشته باشیم.

وی با اشاره به سابقه هنگ هنگ در طراحی طلا و لباس و جایگاه پیشرفته آن در طراحی مصنوعات طلا و جواهر افزود: در پی سفری که داشتیم که غالبا هیئت اعزامی تجاری تولید کنندگان بودند به اتفاق تیم رسانه ای، از این مرکز آموزشی و طراحی هنگ کنگ بازدید داشتیم و مرکز آموزشی بسیار بزرگ و چند طبقه بود که هر طبقه و هر واحد مربوط به یک بخش تخصصی طلا و جواهر بود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران با بیان تکنولوژی نوین به کار رفته در این مرکز آموزش در ساخت گفت: هنگ کنگ از قدیم نرم افزار مخصوص به خودشون را داشتند که متأسفانه کار کردن با آن خیلی سخت بود، و مشاهده کردیم که یک ویرایش جدیدی برای این نرم افزار طراحی برای خودشان تعریف کرده اند که موارد طراحی را بسیار سریع و ساده تر از گذشته کرده است.

شفایی ادامه داد: بعد از بازدید از مرکز آموزشی، 5 ساعت برای ما کلاس گذاشتند و سیستم طراحی خود را به صورت خلاصه برای ما آموزش دادند، و در پایان گواهی نامه به همه اعضایی که آنجا حضور داشتند اعطاء کردند که موقع ضیافت شام اهداء شد، و مقرر شد تا بحث طراحی را بیشتر با آنان به ادامه همکاری دهیم.

وی در مورد ضیافت شام در حاشیه این نمایشگاه نیز گفت: تنها هیئت تجاری که برای آنان ضیافت شام درنظر گرفته بودند، هیئت تجاری ما بود، چون با ما تفاهمنامه داشتند، و در زمان ضیافت شام مذاکره ادامه داشت که در مورد نرم افزار طراحی آنان که در زمینه پیشرفت و تولید استفاده کنیم، و نظر آنان براین بود که چون آنجا استانداردهایشان به روزتر است و هم از نظر نرم افزاری و هم سخت افزاری هم پیشرفته است، ما طراح های خود را که دارای رتبه بالا هستند برای دوره های مربی گری به آنجا اعزام کنیم و پس از کسب دوره های لازم بیایند ایران و آن مباحث را آموزش دهند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران درباره این نمایشگاه گفت: هنگ کنگ یکی از بزرگترین نمایشگاههای طلا و جواهر دنیا را برگزار می کند و آنطور که ما اطلاعات به دست آوردیم نمایشگاه هنگ کنگ در 5 طبقه و هر طبقه 20هزار مترمربع در بخش طلا و جواهر و نمایشگاه سنگ یک فضا و نمایشگاه جدا در نقطه ی دیگر شهر بود که متفاوت بود، ولی نمایشگاه طلا و جواهر وسعت آن خیلی زیاد بود.

شفایی ابراز امیدواری کرد که انشاءالله بتوانیم در سال آینده در نمایشگاه طلا و جواهر هنگ کنگ یک پاویون به نام جمهوری اسلامی ایران در نظر بگیریم و توسط اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی ایران برگزار شود که ما هم بتوانیم توانمندی های صنعتی خود را در آنجا به نمایش بگذاریم و در بازار بیرون هم کارهای خویش را در معرض نمایش بگذاریم و ارائه کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما امسال چهارمین سال بود که هیئت تجاری اعزام می کردیم، هدف از اعزام هیئت تجاری بیشتر در خصوص آشنایی با تکنولوژی و علم روز طلا و جواهرسازی دنیا بود و اکثراً هم تولیدکننده بودند و امسال نسبت به سال گذشته حدود 30درصد رشد داشتیم و نسبت به 4 سال پیش(سال اول اعزام) 70درصد رشد داشتیم.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران با منسجم دانستن تیم اعزامی به نمایشگاه هنگ کنگ افزود: در این سفر مدیرعامل شرکت شهرکهای استان تهران آقای قنبری همراه ما بودند، آقای بهرمانی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز و آقای مستغنی از اتحادیه طلا و جواهر شیراز هم به جمع ما پیوستند، و سفر پربار و مفیدی بود و همگی برای حضور در آن نمایشگاهها و گرفتن غرفه تأکید داشتند.

شفایی ضمن اعلام حضور 40 کشور و 4هزار غرفه در نمایشگاه طلا و جواهر هنگ کنگ تصریح کرد: این اعزام را شرکت شهرکها حمایت می کرد و در زمان ضیافت شام به آقای قنبری هم اعلام کردیم که 5 کشور دیگر را تولیدکنندگان و فعالین صنف و صنعت را از طریق اتحادیه تولیدکنندگان و حمایت شرکت شهرکهای استان تهران اعزام کنیم برای بازدید و گرفتن یک پاویون.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از مدیریت شرکت آریا گراپ آقای هاشم فاطمی به عنوان هماهنگ کننده این سفر تجاری اضافه کرد: در این سفر برای پوشش رسانه ای تیم خوب و حرفه ای در کنار ما بودند مجموعه سایت سایت طلا، جناب آقای معیری و نشریه طلا و جواهر شمال و جنوب سرکار خانم گیو و خانم گودرزی پوشش خوب در سایت و رسانه ای ما داشتند و از همه تیم اعزامی و تیم رسانه ای تشکر می کنم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد