اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درآمد مالیاتی دولت 76 هزار میلیارد ریال بیشتر از فروش نفت شد

تازه ترین آمارها از تراز بودجه دولت در 10 ماهه امسال نشان می دهد که میزان درآمدهای دولت از محل مالیات ها 76 هزار و 100 میلیارد ریال بیشتر از درآمد حاصل از صادرات نفت و فرآورده های نفتی بوده است.

درآمدهای بودجه ای دولت از محل «درآمدها»، «واگذاری دارایی های سرمایه ای» و «واگذاری دارایی های مالی» حاصل می شود که بنا بر آمارهای بانک مرکزی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه دولت یک تریلیون و 98 هزار و یکصد میلیارد ریال از ردیف «درآمدها» درآمد کسب کرده است که از این رقم سهم «درآمدهای مالیاتی 797 هزار و 700 میلیارد ریال و سهم «سایر درآمدها» که به دریافت حقوق و عوارض دولتی اختصاص دارد، 300 هزار و 400 میلیارد ریال بوده است.
از ردیف «واگذاری دارایی های سرمایه ای»، دولت 721 هزار و 600 میلیارد ریال در 10 ماهه امسال درآمد کسب کرده که سهم منابع حاصل از صادرات نفت و فرآورده های نفتی از این رقم 718 هزار و 500 میلیارد ریال بوده است و سه هزار و یکصد میلیارد ریال نیز به منابع حاصل از فروش اموال منقول و غیرمنقول اختصاص دارد.
همچنین مجموع درآمد دولت از محل واگذاری دارایی های مالی که به انتشار و فروش اوراق مشارکت دولتی، اسناد خزانه و دیگر اوراق مالی اختصاص دارد، در 10 ماهه امسال 607 هزار و 200 میلیارد ریال بوده است.

** پرداخت حدود 300 هزار میلیارد ریال به طرح های عمرانی
همچنین در بخش هزینه های دولت، در 10 ماهه امسال یک تریلیون و 811 هزار و 400 میلیارد ریال بابت پرداخت های جاری هزینه شده و سهم پرداخت های عمرانی 299 هزار و 800 میلیارد ریال بوده است.
دولت در این مدت 272 هزار و 100 میلیارد ریال نیز برای تملک دارایی های مالی که امسال سر رسید شده بود، پرداخت کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد