جدید ترین ژورنال طلا و جواهرات

قیمت سکه از مرز یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان گذشت

قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران با یک هزار و ۵۰۰ تومان افزایش، از مرز یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان گذشت.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با یک هزار تومان افزایش نسبت به پنج شنبه گذشته یک میلیون و ۵۹۰ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴ هزار تومان رشد قیمت یک میلیون و ۵۵۷ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم سکه بهار آزادی با ۵ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته ۷۷۲ هزار تومان به فروش رسید و ربع سکه ۴۸۹ هزار تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته ۳ هزار تومان افت داشت.

بر این اساس سکه گرمی امروز در بازار با یک هزار تومان رشد قیمت در مدت مشابه ۳۴۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با یک هزار و ۱۰۰ تومان افزایش ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان داد و ستد شد.

صرافی‌های پایتخت امروز هر دلار آمریکا را با بدون تغییر قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته ۴ هزار و ۴۹۱ تومان فروختند. همچنین هر یورو بدون تغییر ۵ هزار و ۶۲۴ تومان و هر پوند نیز با ۸ تومان افت قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته به قیمت ۶ هزار و ۸۹۵ تومان معامله شد.

نوع سکه و ارز

پنج‌شنبه شنبه

سکه امامی

۱۵۸۹۵۰۰ ۱۵۹۰۵۰۰

سکه بهار آزادی

۱۵۵۳۰۰۰ ۱۵۵۷۰۰۰

نیم سکه

۷۷۷۰۰۰ ۷۷۲۰۰۰

ربع سکه

۴۹۲۰۰۰ ۴۸۹۰۰۰

سکه گرمی

۳۴۱۰۰۰ ۳۴۲۰۰۰

طلای ۱۸ عیار

۱۴۹۷۰۰ ۱۵۰۸۰۰

دلار

۴۴۹۱ ۴۴۹۱

یورو

۵۶۲۴ ۵۶۲۴

پوند

۶۹۰۳ ۶۸۹۵


ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
0 0

Bikar میگه :

تاریخ: 1396/12/26 ساعت 11:39
دقت شود کسانی که تو بازار سکه سرمایه گذاری کرده اند برخلاف سال های پیش همشون حرفه ای اند لذا کسانی که زیاد حرفه ای نیستند از بازار دوری کنند.
والله اعلم.

0 1

امید میگه :

تاریخ: 1396/12/23 ساعت 20:38
سلام
از قبل مشخص بود که سکه همچین رشدی پیدا می کند و سکه بالای 1600000 هم خواهد رفت با توجه به وضعیت انس و دلار دور از منطق نیست که بازم رشد پیدا بکنه
به نظرم در این مقطع سکهبا واحد کوچکتر بخرین سکه گرمی ربع البته غیر 86 و نیم

0 1

Bikar میگه :

تاریخ: 1396/12/23 ساعت 15:57
جالبه امسال همه حرفه ای شده اند.
اماتورها یعنی حرفه ای شدن؟؟

0 1

olgoo میگه :

تاریخ: 1396/12/23 ساعت 15:48
سلام برای سرمایه گذاری درطلا و
خصوصاً سکه شک نکنید
حاضربه شراکت در سود وزیان هم هستم
درطلاگرام پیام دهید.

1 0

بی طرف میگه :

تاریخ: 1396/12/22 ساعت 23:23
آقا مجتبی وقت خرید سکه الان نیست. آنهم با حباب بالا.

0 1

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1396/12/22 ساعت 19:23
سال اینده مسکن به شدت نوسان صعودی خواهد داشت و سال 98 به اوج میرسه

0 0

راموس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1396/12/26 ساعت 10:56
اصلا امکان نداره

2 1

مجتبی میگه :

تاریخ: 1396/12/22 ساعت 09:13
پنجاه ملیون دارم. سکه بخرم یانه.لطفا راهنمایی کنید

0 1

راموس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1396/12/23 ساعت 16:35
پول نگه ندار برو ابشده بخر

2 0

دوگل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1396/12/22 ساعت 12:58
سلام قبل از معامله باید انتظار خود را از نظر سود و زمان رسیدن به این سود و حد ضرری که می توانید تحمل کنید را تعیین کنید . بعد ببینید آیا با خرید در قیمت های جاری به هدف مورد نظر می رسید . به عنوان مثال اگر شما امروز سکه را در 1610000 تومان از بازار بخرید با این هدف که در تیرماه 97 بفروشید باید در نظر داشته باشید که بانک صدها هزار سکه را با قیمت 1400000 تومان برای تحویل در تیرماه 97 پیش فروش کرده است و لذا احتمال کاهش قیمت بر اثر عرضه زیاد در آن تاریخ وجود دارد .
در مجموع من ورود به بازار سکه با جهت خرید را در شرایط پایان سال که بازار سکه داغ می شود مناسب نمی دانم .
شاد و سلامت باشید .

2 2

کاربر مهمان میگه :

تاریخ: 1396/12/22 ساعت 06:07
دوستان الان وقت خریده یا فروش؟ کمک کنید لطفا خریدها لایک مثبت بدید نخریدن لایک منفی ممنون

8 2

راموس میگه :

تاریخ: 1396/12/20 ساعت 21:11
بهترین سرمایه گذاری تا زمانی که تکلیف یکسان سازی ارز مشخص نشود باز هم طلا میباشد

1 8

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1396/12/20 ساعت 20:05
کف ربع سکه 480 هست
اینم راهنمایی بعدی کسانی که دارند قصه نخورند
کف ابشده هم 647
ولی سکه چون اماتورها هنوز از اتی خروج نزدند امکان ریزش هست

8 1

مامان بزرگ میگه :

تاریخ: 1396/12/19 ساعت 21:55
کسانی که تا اردیبهشت صبر کنند برنده واقعی هستند ؟؟ دلالان برای نیم سکه برنامه دارند تا میتوانید خرید کنید سکه بدون حباب غنیمت است ، انس ۱۴۰۰ رو هدف دارد .

0 10

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1396/12/19 ساعت 15:29
چقدر 1560 میخواهی بگو تا بهتون بفروشم
حبابی هست قیمت ها من که از سکه بیرون اومدم ولی طرف سراغ دارم تعداد بالا 1560 میده

7 1

دکتر همراز میگه :