اونس طلا2327.93
مظنه15,311,000
18 گرم3,534,500
ارزش سکه34,495,683
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
108

قیمت طلا در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا افزایش یافت

سایت طلا : در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام نتایج نشست بانک مرکزی اروپا هستند، قیمت طلا در بازارهای جهانی با افزایش روبرو شده است.

به گزارش رویترز، سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام جزئیات بیشتری درباره تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با وضع تعرفه واردات آلمینیوم و فولاد هستند.

بر اساس این گزارش نشست بانک مرکزی اروپا نیز امروز برگزار خواهد شد و نتایج آن می تواند تاثیر زیادی بر بازارهای بین المللی داشته باشد.

انتشار آمارهای مهم اقتصادی در آمریکا منطقه یورو و چین نیز تاثیر مهمی بر بازارهای جهانی به خصوص قیمت طلا و نفت خواهد داشت. آمارهای اشتغال آمریکا در ماه فوریه قرار است فردا جمعه منتشر شود و چین نیز امروز آمارهای مهم تجارت خارجی را اعلام خواهد کرد.

قیمت هر اونس طلا امروز پنجشنبه با 0.2 درصد افزایش به بیش از 1327 دلار رسیده است. قیمت طلا روز چهارشنبه تا 1340 دلار در هر اونس افزایش یافت که این بالاترین رقم در یک هفته اخیر بوده است.

تحلیلگران ای ان زد بانک استرالیا بر این باورند که طلا هنوز بهترین سرمایه گذاری برای حفظ ارزش دارایی ها در برابر نوسانات شدید بازار سهام، ریسک های سیاسی و جنگ تجاری احتمالی بین قدرت های بزرگ اقتصادی جهان است.

البته کاخ سفید اعلام کرده است که ممکن است کانادا، مکزیک و برخی کشورهای دیگر از برنامه ترامپ برای اعمال تعرفه واردات بر آلمینیوم و فولاد مستثنی شوند.

قرار است ترامپ امروز طی مراسمی طرح اعمال تعرفه واردات بر فلزات را امضا کند.

به اعتقاد برخی تحلیلگران اقتصادی، قیمت طلا در کوتاه مدت تحت فشار ناشی از افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو قرار خواهد داشت.

سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام نتایج نشست بانک مرکزی اروپا و کنفرانس خبری ماریو دراگی هستند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد