اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه بلولاین فیوچرز:100

نشست مارس فدرال رزرو بزرگترین مانع روند صعودی قیمت طلا است

سایت طلا : رئیس موسسه سرمایه گذاری بلولاین فیوچرز بر این باور است که نشست مارس فدرال رزرو آمریکا بزرگترین مانع برای ادامه روند صعودی قیمت طلا است.

به گزارش کیتکو نیوز، بیل باروش رئیس موسسه سرمایه گذاری بلولاین فیوچرز تاکید کرد: قیمت طلا می تواند در شرایط کنونی با توجه به کاهش ارزش دلار و نگرانی ها نسبت به وقوع جنگ تجاری بین آمریکا و شرکای اقتصادی اش با افزایش بیشتری روبرو شود ولی به نظر من نشست مارس فدرال رزرو مانع بزرگی خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی افزود: به نظر من باید تا آوریل منتظر باشیم و ببینیم آیا طلا می تواند با رشد قیمتی فزاینده ای روبرو شود یا نه. به نظر می رسد فدرال رزرو در نشست مارس نرخ بهره را برای نخستین بار در سال 2018 افزایش خواهد داد.

مایکل هوول رئیس موسسه سرمایه گذاری کراس بوردر نیز گفت: قیمت طلا در آستانه نشست فدرال رزرو آمریکا با چالش روبرو شده ولی به نظر من هرگونه کاهش قیمت در شرایط کنونی یک فرصت بزرگ خرید در بلندمدت خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی ما این است که قیمت طلا تا 18 ماه آینده افزایش خواهد یافت و به سرمایه گذاران توصیه می کنیم تا در بازار طلا سرمایه گذاری کنند.

تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست مارس 83 درصد است. احتمال اینکه فدرال رزرو امسال 4 بار نرخ بهره را افزایش دهد، 29 درصد خواهد بود.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد