اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نیوز نشان داد:31

اختلاف سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی بر سر مسیر آتی قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی وال استریت و مین استریت بر سر روند قیمت طلا اختلاف نظر دارند.

در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز 19 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 7 نفر معادل 37 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند. 5 نفر معادل 26 درصد نیز پیش بینی کرده است که قیمت طلا در هفته آینده کاهش خواهد یافت و 7 نفر نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آتی افزایش می یابد.

در نظرسنجی آنلاین نیز 900 نفر شرکت کردند که از این تعداد نیز 423 نفر معادل 47 درصد اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش دارد، 366 نفر معادل 41 درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند و 111 نفر معادل 12 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نمی کند.

هفته گذشته 60 درصد کارشناسان اقتصادی وال استریت و 63 درصد سرمایه گذاران مین استریت پیش بینی کردند قیمت طلا با افزایش روبرو می شود ولی قیمت طلا در هفته ای که گذشت بیش از 1.9 درصد کاهش یافت تا بدترین عملکرد هفتگی از ابتدای سال 2018 را ثبت کند.

به اعتقاد برخی کارشناسان اقتصادی، افت قیمت طلا در روزهای اخیر بهترین فرصت برای خرید است و این مساله موجب خواهد شد تا قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش مجدد روبرو شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد