اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه جی پی مورگان: 26

رشد فشارهای تورمی موجب افزایش قیمت کالاهای مختلف می شود

سایت طلا : بانک جی پی مورگان پیش بینی می کند که افزایش فشارهای تورمی در آمریکا موجب رشد قیمت جهانی کالاهای مختلف به خصوص طلا خواهد شد.

پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، بانک جی پی مورگان در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: رشد سریعتر تورم در اقتصاد آمریکا در نهایت منجر به افزایش قیمت کالاهای مختلف به خصوص فلزات گرانبها خواهد شد.

بر اساس این گزارش بانک آمریکایی جی پی مورگان افزود: افزایش تورم به نفع قیمت کالاها خواهد بود. در واقع عملکرد قیمت فلزات گرانبها تحت تاثیر رشد فشارهای تورمی، بهتر خواهد بود.

نرخ تورم آمریکا در حال نزدیک شدن به 2 درصد یعنی هدف مورد نظر فدرال رزرو است. فدرال رزرو نتوانسته است در 5 سال اخیر به هدف تورم 2 درصدی دست یابد. پیش بینی می شود قیمت فلزات گرانبها به خصوص طلا، مس، روی و نیکل طی ماه های آینده با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

موسسه جی پی مورگان افزود: نرخ تورم آمریکا امسال با توجه به آمارهای قیمت مصرف کننده در ماه ژانویه و همین طور وضعیت رشد دستمزدها با افزایش بیشتری روبرو می شود.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که کاهش ارزش دلار آمریکا عامل مهمی برای افزایش تورم خواهد بود و سرمایه گذاران باید سبد سرمایه گذاری خود را در برابر افزایش تورم بیمه کنند.

موسسه گلدمن ساش نیز به تازگی پیش بینی کرده است که قیمت طلا تا سه ماه آینده به 1350 دلار خواهد رسید. این رقم تا شش ماه آینده به 1375 دلار می رسد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد