اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افتتاح شصت و یکمین نمایشگاه طلا و جواهر بانکوک + عکس

شصت و یکمین نمایشگاه طلا و جواهر بانکوک با موضوع "میراث و صنایع دستی" آغاز به کار کرده است.

وزارت تجارت تایلند اطمینان دارد که برگزاری نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک موجب رونق تجارت طلا الماس و جواهرات خواهد شد.

اداره رونق و ارتقای تجارت بین المللی وزارت تجارت تایلند رسما شصت و یکمین نمایشگاه طلا و جواهرات را با موضوع "میراث و صنایع دستی" افتتاح کرده است. این نمایشگاه با هدف برجسته کردن میراث فرهنگی تایلند و تولیدات صنایع دستی هنرمندان تایلندی برگزار شده است. وزارت تجارت تایلند اطمینان دارد که برگزاری نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک موجب رونق تجارت طلا الماس و جواهرات در سال 2018 خواهد شد.

وزیر تجارت تایلند تاکید کرده است که صنعت طلا و جواهرات یک صنعت باپتانسیل بسیار بالا است و نقش مهمی در اقتصاد این کشور دارد.

بیش از 1.2 میلیون نفر در بخش های بالادستی و پایین دستی این صنعت مشغول به کار هستند.بنابر این دولت تایلند مصمم و متعهد به اجرای تدابیری است تا رشد این صنعت را تضمین کند. دولت تایلند قصد دارد تا این کشور را به مرکز اصلی و جهانی جواهرات تبدیل کند.

وزیر بازرگانی تایلند افزود: سیاست هایی را اجرا کرده ایم تا قدرت رقابت صنعت طلا و جواهر تایلند را افزایش دهیم و در عین حال به دنبال بازارهای جدیدی هستیم. این نمایشگاه پلت فرم مهمی است که فرصت بزرگ و بی نظیری را در اختیار شرکت های تایلندی قرار می دهد تا با تجار و سرمایه گذاران بزرگ جهان همکاری کنند.

در سال 2017 صنعت طلا و جواهر سومین صنعت بزرگ صادراتی تایلند پس از خودرو و رایانه بوده است.صادرات طلا جواهر تایلند سال گذشته به بیش از 13 میلیارد دلار رسیده است.

انتظار می رود بیش از 20 هزار نفر از 130 کشور جهان از این نمایشگاه دیدن کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد