اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش؛

سیمرغ های طلایی در دستان ایران شمش

ویژگیهای منحصر بفرد پلاکهای طلای «ایران شمش» باعث شده تا اطمینان و سهولت در خرید را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

"ایران شمش" تولیدکننده شمشهای طلا با طرح سیمرغ می باشد که دارای عیار استاندارد 995 از سازمان ملی استاندارد ایران بوده و در بسته بندی های خلاقانه و زیبا برای اولین بار به ثبت سازمان اسناد رسیده است.

طرح سیمرغ که یکی از نمادهای اساطیری کشورمان می باشد به صورت برجسته و هنرمندانه بر روی این شمش های طلایی نقش بسته است و در وزن های مختلف 100/0، 150/0، 250/0، 5/0، 750/0، و 1 گرم عرضه می شود.

ویژگی ممتاز این طرح باعث شده شمش سیمرغ هیچ محدودیتی در سن و سال و جنسیت خریداران جهت هدیه دادن نداشته باشد. همچنین هدیه ای لوکس و استثنایی جهت ارائه در تمامی مراسمها، مناسبت ها، جشن ها و اعیاد به حساب می آید.

در تهیه و ساخت شمش های سیمرغِ ایران شمش از متریال درجه یک در خط تولید استفاده شده و با بکارگیری از تکنیک های منحصربه فرد جهت دستیابی به محصول خاص و با کیفیت برای اطمینان خاطر مشتریان این شرکت همه تلاش خود را به کار گرفته است.

ایران شمش محصولات خود را در سامانه ایران کُد به ثبت رسانده است و طراحی ارائه یک پکیج کامل هدیه شامل یک پاکت خاص و بگ (کیسه) که هماهنگی ویژه ای با نقش سیمرغ و طراحی بسته بندی پلاک ها دارد موجب رضایت مشتریان شده است.

از دیگر ویژگی های بارز شمشهای سیمرغ، امنیت بالای این محصولات است، علاوه بر علامت استاندارد که نشانه دارا بودن کیفیت لازم جهت اطمینان خریداران می باشد، این مجموعه با ترکیب تکنیک های سخت افزاری و نرم افزاری شرایطی را ایجاد نموده تا خریداران با آرامش خیال اقدام به خرید نمایند. استفاده از هولوگرام امنیتی 3 بعدی سریال دار در کنار کیوآرکُدQRCOD و تناظر آنها در سرور مرکزی ایران شمش باعث ایجاد یک سیستم امنیتی چند لایه گردیده است که سهولت بررسی آن موجب شده تا خریداران بتوانند به راحتی و اطمینان خاطر از آن بهره مند شوند.

طرح های خلاقانه در زمینه فروش و برندینگ شمش سیمرغ با ایجاد دفاتر فروش با کیفیت و حمایت ویژه از فروشندگان محصولات ایران شمش که به سرعت در حال گسترش است و در تمامی شهرهای ایران ایجاد شده است.

در هیمن راستا سایت iranshemsh.com سایتی زیبا و با کیفیت که با ارائه قیمت های لحظه ای و آنلاین بستر مناسبی جهت فروش آنلاین محصولات ایران شمش ایجاد کرده است. در این سایت طرح های ویژه تخفیفی و ارائه هدایای مختلف به اعضاء و مشتریان آن ارائه می گردد.

تضمین بارخرید بالاتر از قیمت طلای خام در تمامی دفاتر فروش ایران شمش ایجاد شده است.

این شرکت با پاسخگویی فعال از طریق کانال های ارتباطی چندگانه شامل چت آنلاین سایت، ارتباط تلگرامی و فرم ارتباط با ما، همگی به دنبال خدمات گسترده و آسان برای مشتریان می باشد.

ایران شمش برای ارسال محصولات خود به مشتریان تسهیلاتی را ایجاد کرده است و کلیه سفارشات خریداران را سریع، ارزان و مطمئن ارسال می کند.

مشتریان گرامی برای سفارش شمش های طلای سیمرغ می توانند به نشانی سایت ایران شمش iranshemsh.com و یا با شماره 22379078-021 تماس حاصل نمایند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد