اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ساخت پلاسکوی جدید آغاز شد

بنیاد مستضعفان از آغاز مراحل ساخت پلاسکوی جدید خبر داد‌‌.

یاری مدیر شرکت رامان گفت: با وجود مشکلاتی جهت صدور مجوزهای قانونی از سوی برخی مراجع مرتبط که با رایزنی‌های گسترده در حال مرتفع شدن آنها هستیم، عملیات خاک‌برداری آغاز شده است.

وی با اشاره به تمرکز توان بنیاد مستضعفان برای اجرای هرچه سریعتر این پروژه، سرعت‌بخشی به عملیات خاک‌برداری را منوط به همکاری مالکان سرقفلی ساختمان 5طبقه برای تخلیه و تخریب هرچه زودتر ساختمان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه گروهی از ساکنان ساختمان پنج‌طبقه با مجریان پروژه هماهنگی و همکاری قابل تقدیری داشته‌اند ولی برای جلوگیری از کندی عملیات اجرایی این بخش پروژه نیاز به همکاری همه کسبه است تا برنامه زمان‌بندی پروژه با تأخیر و کندی مواجه نشود.

وی با اشاره به حجم گسترده عملیات خاک‌برداری که در نوع خود برای منطقه پرترافیک کلان‌شهر تهران تقریباً بی‌سابقه است ضمن عذرخواهی از همسایگان مجاور ساختمان به‌جهت برخی مزاحمت‌های ناخواسته پیش‌آمده ابراز امیدواری کرد تا همه مردم و مسئولان منطقه با ادامه همکاری با مجریان و دست‌اندرکاران به انجام پروژه کمک کنند.

یاری تأکید کرد: پس از رفع همه موانع و اخد مجوزهای قانونی بر اساس قول مهندس سعیدی‌کیا ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طی دوسال بعد از صدور پروانه ساخت، ساختمان پلاسکوی جدید ساخته خواهد شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد