اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سایت پیش فروش سکه هنوز فعال نشده است

بانک ملی ایران در حالی از آغاز پیش فروش سکه از صبح امروز (سه شنبه) در شعب منتخب سراسر کشور خبر داده که هنوز سایت مربوط به ثبت نام مراجعه کنندگان فعال نشده است.

بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از برخی شعب بانک ملی ایران در سطح شهر تهران نشان می دهد که هنوز امکان ثبت نام از مردم برای انجام پیش فروش سکه وجود ندارد و کارکنان شعب به مردم وعده می دهند تا ظهر امروز سامانه مربوطه فعال شود.


نکته قابل تامل دیگر، خلوتی شعب منتخب طرح پیش فروش سکه بود که نشان می داد هنوز مردم به این طرح روی خوش نشان نداده اند.
طرح پیش فروش سکه با هدف پوشش تقاضای مصرفی خانوارها و تقاضای سرمایه گذاری در سراسر کشور، از امروز در 1131 شعبه بانک ملی ایران آغاز می شود و سکه های تمام منقش به تصویر حضرت امام خمینی (ره) به تاریخ 1386 که توسط بانک مرکزی ضرب شده است، در این طرح به متقاضیان فروخته خواهد شد.


همه افراد بالای 18 سال می توانند به هر تعداد، سکه پیش خرید کنند. سکه ها در دو سررسید شش ماه و یک ساله به متقاضیان تحویل خواهد شد.
ودیعه دریافتی برای هر قطعه سکه 10 میلیون ریال است و مابه التفاوت قیمت آن در زمان تحویل دریافت خواهد شد. برای سکه های تحویلی در سررسید 6 ماه 4 درصد و برای سکه های تحویلی در سررسید یک ساله 9 درصد تخفیف از قیمت روز تحویل در نظر گرفته شده و مالیات بر ارزش افزوده نیز از آنها دریافت نمی شود.
خریداران، برای تحویل سکه های پیش خرید شده در زمان سررسید فقط می توانند به شعبه ای که عملیات پیش خرید در آن انجام شده مراجعه کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد