اونس طلا2209.63
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی

فروش بلیت قطارهای مسافری برای نوروز سال ۹۷، همزمان به صورت اینترنتی و حضوری از ساعت ۸ صبح فردا یکشنبه ۱۵ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از مهر، معاون اجرایی و رییس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی رجا با اعلام این خبر افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، در روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۶، تنها فروش بلیت قطارهای مسافری محور تهران – مشهد عرضه خواهد شد و بلیت سایر محورها در ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ بهمن به فروش خواهد رسید.

محمدرضا شناسنده گفت: برنامه نوروزی سال ۱۳۹۷ این شرکت از ۲۵ اسفند ۹۶ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، برای محور تهران- مشهد روزانه ۱۱ قطار و برای محورهای کمربندی منتهی به مشهد روزانه ۱۶ قطار اختصاص یافته است. و در مجموع تعداد۵۰ قطار بین شهری رجا روزانه به شهرهای مختلف کشور سیر خواهد داشت.

شناسنده افزود: با توجه به ظرفیت ایجاد شده، هموطنان گرامی می توانند با برنامه‌ریزی مناسب و توزیع زمان سفرهای خود، به صورت غیرحضوری (اینترنتی، اپلیکیشن های گوشی های موبایل و تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹) یا با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور، اقدام به خرید بلیت کنند.

وی از مردم درخواست کرد به هنگام خرید حضوری بلیت قطارهای مسافری بمنظور لزوم درج کد ملی و تاریخ تولد خود در برگه‌های بلیت، حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

شناسنده تأکید کرد: بلیت‌های غیرهمنام با کارت ملی مسافر و یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی گفت:مردم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا شامل نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع رسانی این شرکت با شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد