اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
45/46

تحلیل ساکسو بانک از سطوح مقاومتی قیمت طلا در روزهای آینده

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال ساکسو بانک نشان می دهد که مهمترین سطح مقاومتی قیمت هر اونس طلا در روزهای آینده 1357 دلار خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، تحلیلگران اقتصادی ساکسو بانک بر این باورند که سطح مقاومتی حساس و مهم قیمت هر اونس طلا در کوتاه مدت 1357 دلار است و اگر طلا بتواند این سطح مقاومتی مهم را بشکند به زودی تا 1380 دلار افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش اوله هانسن تحلیلگر ارشد اقتصادی ساکسو بانک در این باره گفت: اگر طلا بتواند سطوح مقاومتی 1357 و 1380 دلاری را بشکند به زودی تا 1450 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: به نظر می رسد افزایش انتظارات تورمی و کاهش ارزش دلار امریکا همچنان موجب افزایش قیمت طلا در کوتاه مدت شود. تشدید تنش های سیاسی در عرصه بین المللی نیز می تواند موجب افزایش تقاضا و قیمت جهانی طلا شود.

هانسن گفت: اگر طلا بتواند سطح مقاومتی 1380 دلاری را بشکند به نظر من سطح مقاومتی بعدی حساس مهم برای طلا 1484 دلار خواهد بود.

این در شرایطی است که روند نزولی ارزش دلار در بازارهای جهانی ادامه دارد.

هانسن تصریح کرد: به نظر من اظهارات وزیر دارایی آمریکا در حمایت از کاهش ارزش دلار می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات دلار و قیمت طلا در روزهای آینده داشته باشد.

وی اظهار داشت: تنش ها و ریسک های سیاسی و اقتصادی در جهان از زمان به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا به شدت افزایش یافته و این مساله عامل مهمی برای رشد تقاضای طلا و سایر کالاهای راهبردی بوده است. تحلیلگران سیاسی به دقت تحولات مربوط به شبه جزیره کره و تنش در روابط آمریکا و ایران را زیر نظر دارند.

به نظر می رسد اگر انتظارات تورمی در اقتصاد آمریکا افزایش یابد، تقاضای جهانی برای طلا و سایر فلزات گرانبها با افزایش روبرو خواهد شد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد