اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرانجام خوش دهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران

سایت طلا: دهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر تهران عصر روز گذشته در حالی به کار خود پایان داد که این نمایشگاه از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بود.

به گزارش سایت طلا، عصر روز گذشته دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته با اهداء لوح یادبود به غرفه داران و شرکت کنندگان در این نمایشگاه به کار خود پایان داد.
در این نمایشگاه 4 روزه که حدود 170 شرکت داخلی و خارجی در آن شرکت کرده بودند، تازه ترین محصولات طلا، جواهر، ساعت، نقره و لوازم و تجهیزات طلاسازی در معرض دید قرار گرفت.
از نقاط قوت نمایشگاه دهم طلا و جواهر می توان به استقبال خوب شرکت کنندگان و رشد 30درصدی آن و افزایش تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سالهای قبل و حضور برندهای ساعت در این نمایشگاه اشاره کرد.

در طول برپایی این نمایشگاه مسئولین دولتی و بخش خصوصی و همچنین اعضاء، فعالین و رؤسای صنفی و عموم مردم بازدید داشتند و غالباً بر رشد و پیشرفت نمایشگاه تأکید و عنوان کردند که نمایشگاه در سطح مطلوبی برگزار شده است.

گفتنی است نمایشگاه محل مناسبی برای تعامل و دیدار اعضاء و فعالین صنفی و همچنین تبادل تجربیات اهالی این صنف و صنعت بود که برگزاری منظم و رو به رشد آن می تواند در پیشرفت صنعت طلا و جواهر کشورمان بسیار تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد