اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
5/6

قیمت طلا اندکی کاهش یافت/افزایش قیمت برای دومین هفته متوالی

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز جمعه با کاهش نسبی روبرو شده ولی در حال ثبت روند صعودی برای دومین هفته متوالی است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، تقویت ارزش دلار آمریکا موجب شده است تا قیمت جهانی طلا با کاهش نسبی روبرو شود و از بالاترین سطح قیمتی در دو هفته اخیر دورتر شود.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا با 0.1 درصد کاهش به کمتر از 1265 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته به بیش از 1268 دلار رسید که این بالاترین رقم از 6 دسامبر به شمار می رود.

قیمت طلا در هفته جاری تاکنون 0.85 درصد افزایش داشته است. ارزش دلار آمریکا در آغاز مبادلات امروز با رشد نسبی روبرو شده است. شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز با افزایش روبرو شده است. تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که اقتصاد آمریکا در سه ماه سوم امسال با رشد نسبی و متعادلی مواجه شده است.

اعلام نتایج انتخابات کاتالونیا و پیروزی جدایی طلبان موجب شد تا ارزش یورو با کاهش روبرو شود.

جمهوریخواهان کنگره آمریکا نیز با قانون افزایش منابع مالی دولت فدرال موافقت کردند تا جلوی تعطیلی فعالیت های دولت واشنگتن گرفته شود.

بیش از 120 کشور جهان به قطعنامه پیشنهادی مصر برای رد تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره قدس اشغالی رای مثبت دادند. این رای گیری در نشست روز گذشته مجمع عمومی سازمان ملل انجام شد.

تازه ترین آمارها نشان می دهد که رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال به بالاترین و سریعترین حد خود در 2 سال اخیر رسیده است. پیش بینی می شود با اجرای اصلاخات مالیاتی، رشد اقتصادی آمریکا طی سال آینده نیز با افزایش روبرو شود.

موسسه جی پی مورگان اعلام کرد، پیش بینی ما این است که کاهش مالیات ها موجب افزایش هزینه های مصرفی شده و در نهایت به نفع رشد اقتصادی آمریکا شود.

بانک مرکزی ژاپن در نشست روز پنجشنبه خود سیاست های انبساطی پولی را بدون تغییر حفظ کرده و قصد دارد تا این سیاست ها را تا دستیابی به تورم 2 درصدی ادامه دهد.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی طی ساعات آینده تاثیر مهمی بر قیمت جهانی طلا و سایر کالاهای راهبردی خواهد داشت.

آمارهای رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه سوم امسال قرار است امروز منتشر شود. این آمارها در شرایطی اعلام می شود که انگلیس خود را برای خروج از اتحادیه اروپا آماده می کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد