اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نهاوندیان:باید از بانک مرکزی به عنوان مسئول ساماندهی موسسات غیرمجاز حمایت کرد

معاون اقتصادی رییس جمهوری تغییر رییس کل بانک مرکزی را بی اساس دانست و گفت: باید از بانک مرکزی به عنوان مسئول ساماندهی موسسات غیر مجاز حمایت کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از ایرنا،محمد نهاوندیان روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره شایعه تغییر رییس کل بانک مرکزی افزود: این موضوع کاملا بی اساس است و هیچ پایه و اساسی ندارد و برخی دوست دارند با حرف های نادرست ذهن جامعه را مشغول کنند. این موضوع کاملا تکذیب می شود.


وی ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که در امر اصلاح سیستم بانکی و مقابله با بی انضباطی هایی که در سال های گذشته ایجاد شده، نیاز به بانک مرکزی توانا و مورد حمایت همه نهادها داریم و با تصمیماتی که شورای عالی امنیت ملی و سران سه قوه گرفته شد، کمیته منتخب نمایندگان سران سه قوه به مسئله موسسات اعتباری غیرمجاز رسیدگی کرده و اقدام شده و امروز باید از تصمیماتی که گرفته شده و بانک مرکزی که مسئول اجرای آن است، حمایت کنند.
معاون رییس جمهوری درباره ورود دولت به حساب های اشخاص خاطرنشان کرد: نباید به این شایعات توجه کرد و آقای نوبخت درباره اقداماتی که در بحث یارانه ها صورت خواهد گرفت، توضیح خواهند داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد