اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیام تبریک فرمانده حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی به هیئت مدیره ی جدید اتحادیه طلا و جواهر تهران

سایت طلا: فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفارهرندی ضمن تبریک به هیئت مدیره ی جدید اتحادیه طلا و جواهر، نقره، سکه و صراف تهران بر استفاده از پتانسیل های صنفی در جهت رشد صنعت طلا و جواهر تأکید کرد.

به گزارش سایت طلا، "حمید پویا " فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفارهرندی در پیامی با مهم دانستن حضور پرشور اعضاء صنفی در انتخابات اخیر اتحادیه طلا و جواهر تهران از حضور حداکثری و حس مسئولیت پذیری منتخبین تشکر کرد.

وی ضمن توصیه به هیئت مدیره جدید برای تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری از ایشان خواست تا از پتانسیل ها و توانمندی های این صنف در جهت رفع مشکلات و همچنین ارتقاء صنفی استفاده کنند.

پیام تبریک "حاج حمید پویا" فرماندهی حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفارهرندی به هیئت مدیره جدید اتحادیه طلا و جواهر تهران بدین شرح است؛

« بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند؛ اهتمام نداشتن به امور مسلمانان موجب خروج از دایره اسلام است.

اکنون که به حول و قول الهی انتخاباتی شایسته و با شور و شعف و با حضور حداکثری اعضاء محترم صنف برگزار و منتج به انتخاب اکثریت عزیزانی گردید که مورد وثوق و اعتماد مجموعه صنف می باشند، بنده ضمن تشکر از حضور در این عرصه و حس مسئولیت پذیری عزیزان و تبریک و آرزوی توفیقات برای منتخبین بزرگوار، امیدوارم تا با استعانت از خداوند متعال و در راستای قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأسی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و مصالح عموم اعضای صنف، با درایت و اقتدار و ارج نهادن و استفاده از پتانسیل و توانمندی های صنف، خبرگان، پیشکسوتان و دلسوزان در رفع مشکلات و معضلات صنفی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نفرمایند و با همت مضاعف حسب رضای حق تعالی در جهت رسانیدن به جایگاه مطلوب و عالیه و ارتقاء سطح کیفی این صنعت قدم بردارند که انشاءالله خداوند یار و یاور عزیزان خواهد بود. »

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد