اونس طلا2195.06
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

دیدار پرشور اعضاء صنفی با هیئت مدیره جدید اتحادیه طلا و جواهر تهران

سایت طلا: صبح امروز اتحادیه طلا و جواهر تهران شاهد حضور گسترده اعضاء صنفی بود تا ضمن تبریک به هیئت مدیره جدید این اتحادیه با آنان دیدار داشته باشند.

به گزارش سایت طلا، پس از انتخابات پرشور هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در هشتم آبانماه، و رأی قاطع اعضاء صنفی به منتخبان خود، هیئت مدیره جدید اولین روزهای کاری خود را به دیدار اهالی این صنف اختصاص داد.

بر همین اساس اعضاء صنفی از صبح امروز با حضور در اتحادیه طلا و جواهر تهران به هیئت مدیره جدید تبریک گفته و از نزدیک به بیان پیشنهادات و مشکلات صنفی پرداختند.

در این دیدار که تا ظهر ادامه داشت اقشار مختلف این صنف از جمله سازندگان، فروشندگان، بنکداران و دیگر رسته های صنفی با حضور گسترده خود در اتحادیه بر وحدت و یکپارچگی این صنف و صنعت تأکید کردند.

"آیت محمدولی" رئیس جدید اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور اعضاء و تقدیر از ایشان برای شرکت پرشور در انتخابات اخیر، از آمادگی این اتحادیه برای شنیدن نقطه نظرات و راهکارهای کارشناسی جهت رشد و ارتقاء صنف طلا و جواهر خبر داد.

وی این اتحادیه را خانه اصلی اعضاء صنفی دانست و بر همکاری و تعامل همه اهالی این صنف برای رفع مشکلات تأکید کرد.

گفتنی است در انتهای این دیدار اعضاء صنفی طلا و جواهر ضمن گفتگو و بررسی راهکارهای رشد کاری با هیئت مدیره جدید عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد