اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل بیزینس لاین نشان داد:107.108

بهترین زمان برای فروش ذخایر طلا افزایش قیمت به 1260 دلار است

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اقتصادی نشان می دهد بهترین زمان برای فروش ذخایر طلا زمانی است که قیمت به بیش از 1260 تا 1265 دلار افزایش یابد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس لاین، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که بهترین فرصت برای فروش ذخایر طلا در کوتاه مدت زمانی است که قیمت این فلز گرانبها به بیش از 1260 تا 1265 دلار افزایش پیدا می کند.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در روزهای اخیر تحت تاثیر تقویت ارزش دلار رشد قیمت جهانی بیت کوین و افزایش ارزش سهام با کاهش روبرو شده است.

البته برخی کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که تشدید تنش های سیاسی می تواند موجب تقویت تقاضا و قیمت جهانی طلا شود. تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن شهر بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل می تواند موجب تشدید تنش های سیاسی شود.

البته سیمونا گامبارینی تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری کاپیتال اکونومیکس بر این باور است که بر خلاف رشد تقاضای فیزیکی برای فلزات گرانبها به خصوص طلا و نقره، سیاست های سختگیرانه پولی فدرال رزرو آمریکا فشار زیادی را بر قیمت این فلزات وارد خواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا و افزایش نرخ بهره می تواند قیمت طلا و نقره را طی ماه های آینده تحت فشار بیشتری قرار دهد. به نظر می رسد رشد تقاضای صنعتی نقره طی ماه های آینده نمی تواند کمک چندانی به افزایش قیمت این فلز گرانبها داشته باشد.

گامبارینی گفت: چشم انداز تقاضای صنعتی نقره طی ماه های آینده روشن و درخشان است و رشد تقاضای بخش فناوری می تواند عامل مهمی برای تقویت قیمت نقره باشد.

وی اظهار داشت: به طور عادی و معمولی، زمانی که قیمت ها کاهش پیدا می کند، تقاضای فیزیکی برای طلا و نقره با افزایش روبرو می شود ولی در شرایط کنونی شاهد چنین مساله ای نیستیم و علت اصلی آن نیز انتظارات سرمایه گذاران نسبت به سیاست های سختگیرانه پولی فدرال رزرو است.

موسسه کاپیتال اکونومیکس پیش بینی کرده است که فدرال رزرو طی سال آینده 4 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد. گامبارینی بر این باور است که میانگین قیمت جهانی طلا در سال 2018 میلادی به 1200 دلار خواهد رسید.

به نظر می رسد تنش های سیاسی بین المللی و وضعیت تقاضای فیزیکی می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد