اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
95/96

پیش بینی تحلیلگران نسبت درباره کاهش احتمالی قیمت جهانی نقره

سایت طلا : برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که احتمال کاهش بیشتر قیمت جهانی نقره در شرایط فعلی وجود دارد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که روند نزولی قیمت جهانی نقره طی روزهای اخیر ادامه داشته است، برخی تحلیلگران تاکید کردند که قیمت نقره احتمالا در کوتاه مدت به پایین ترین سطح خود در یک سال اخیر خواهد رسید و این روند نزولی همچنان ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی هر اونس نقره طی روزهای اخیر سطح حمایتی 16 دلاری را شکسته است و این مساله موجب نگرانی های زیادی در بین سرمایه گذاران بین المللی شده است.

اوله هانسن تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه ساکسو بانک در این باره تاکید کرد: سرمایه گذاران بازار نقره باید منتظر زیان و ضرر بیشتری باشند چرا که این فلز گرانبها نتوانسته است در سال 2017 میلادی اعتماد سرمایه گذاران را جلب کند.

به نظر می رسد نقره نخواهد توانست در شرایط کنونی به بالاتر از سطح قیمتی 16.30 دلاری دست یابد. به نظر می رسد نقره باید این سطح مقاومتی را بشکند تا بتوان نسبت به آینده قیمت آن امیدوار بود.

جورج گرو تحلیلگر برجسته موسسه آر بی سی نیز گفت: به نظر من تقاضای صنعتی مهمترین عامل موثر بر قیمت جهانی نقره در کوتاه مدت خواهد بود. علت اصلی کاهش قیمت جهانی نقره در شرایط کنونی آن است که قیمت نفت و مس نیز در بازارهای بین المللی با کاهش روبرو شده است.

قیمت مس روز چهارشنبه با بیشترین کاهش در 2 سال اخیر روبرو شده و به پایین ترین سطح خود در 2 ماه اخیر رسیده است.

وی افزود: به نظر من نوسانات قیمت مس و نفت خام در بازارهای جهانی نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت نقره داشته باشد.

به اعتقاد برخی تحلیلگران نیز قیمت نقره روند نزولی خود را ادامه خواهد داد تا به سطح 15.19 دلاری که در ماه جولای آن را ثبت کرده، دست یابد.

افت قیمت جهانی نقره در شرایطی است که 2 بانک بزرگ بین المللی یعنی تی دی اس سکوریتی و بانک مونترال اخیرا پیش بینی کرده اند که قیمت هر اونس نقره در سال 2018 میلادی به بیش از 20 دلار خواهد رسید.

به نظر می رسد نوسانات ارزش دلار آمریکا و همین طور قیمت جهانی طلا نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت نقره داشته باشد. تقاضای صنعتی می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در ماه های آینده داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد