اونس طلا2394.45
مظنه16,166,000
18 گرم3,731,900
ارزش سکه36,421,998
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,700,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000
با موضوع مالیات برارزش افزوده؛

برگزاری هم اندیشی رؤسای اتحادیه های طلا و جواهر کشور در قزوین

سایت طلا: صبح امروز رؤسای اتحادیه های طلا و جواهر کشور در قزوین گردهم آمدند تا بار دیگر با حضور مسئولین و نمایندگان مجلس، مشکل مالیات برارزش افزوده را بررسی و برای رفع آن راه حل بیابند.

به گزارش سایت طلا، اجرای نادرست قانون آزمایشی مالیات برارزش افزوده ونحوه اخذ آن از صنف طلا و جواهر طی سالهای گذشته تبعات منفی بسیاری را برای اهالی این صنف ایجاد کرده و باعث بیکاری و تعطیلی بسیاری از اعضاء و کارگران این صنف و صنعت شده است.

بر همین اساس این صنف پس از برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان مجلس برای اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده طلافروشان در شهرهای مختلف، این بار قزوین میزبان رؤسای اتحادیه های سراسر کشور بود تا راهکارعملی برای این مشکل بزرگ صنف طلا و جواهر بیابند.

"محمد فرجزاده ها" رئیس اتحادیه طلا و جواهر قزوین در رابطه با برگزاری این جلسه به سایت طلا گفت: این نشست به دعوت اتحادیه طلا و جواهر قزوین با موضوع اصلاح مالیات برارزش افزوده انجام شد که از کلیه اتحادیه های طلا و جواهر کشور در این جلسه دعوت بعمل آمده بود.

وی با اشاره به حضور "داوود محمدی" رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و "دکتر حسن پور" رئیس بسیج اصناف کشور و مسئولین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این جلسه افزود: در این نشست که از ساعت 10 صبح برگزار گردید؛ همکاران ما در مراکز استانها صحبت هایی در رابطه با حل این مشکل ایراد کردند و پس از آن دکتر محمدی نظرات مساعد و خوبی در رابطه با اصلاح مالیات برارزش افزوده بیان نمودند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر قزوین ادامه داد: رئیس کمیسون اصل نود مجلس در این جلسه ضمن قبول این مشکل در صنف طلا و جواهر، موافق اصلاح این قانون و دریافت مالیات از اجرت بجای اصل طلا بودند، که مدارک لازم را ایشان تحویل گرفته و قرار شد این موضوع را با ارائه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دکتر پور ابراهیمی ، پیگیری نمایند.

نائب رئیس اتاق اصناف استان قزوین در گفتگو با سایت طلا خاطرنشان کرد: ما تابحال رایزنی های زیادی با مسئولین انجام دادیم، و در این جلسه از رئیس کمیسیون اصل نود مجلس دکتر محمدی که نماینده قزوین نیز می باشند با بتوجه به نفوذ خوب ایشان در بین نمایندگان دعوت کردیم تا طی جلسه ای مشکل اصلی این صنف را بررسی و منعکس نماید.

فرجزاده ها با اشاره به سفر رئیس سازمان امورمالیاتی کشور به استان قزوین در دیماه سال قبل و مذاکرات مهم با صنعتگران این استان گفت: دکتر تقوی نژاد در این جلسه برای اولین بار از کاهش مالیات برارزش افزوده این صنف از 9درصد به 3درصد خبر دادند و دولت نظرش همین 3درصد است، اما همکاران ما معتقدند که طلا سرمایه است و نباید از اصل طلا مالیات گرفته شود.

وی در خاتمه تصریح کرد که همه رؤسای اتحادیه های سراسر کشور نظرشان دریافت مالیات از اجرت است و در این جلسه دکتر محمدی قول مساعد دادند تا این موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح کرده و نمایندگان را در این رابطه توجیه نمایند.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد