اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
آمارهای رسمی نشان داد:83.84

افزایش خرید طلا از سوی صندوق های بین المللی پوشش ریسک سرمایه گذاری

سایت طلا : تازه ترین آمارهای کمیسیون مبادلات آتی کالا در آمریکا نشان می دهد که میزان خرید طلا از سوی صندوق های بین المللی پوشش ریسک طی هفته گذشته با افزایش چشمگیری روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، کمیسیون مبادلات آتی کالا در آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که اظهارات نگران کننده برخی مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا درباره پایین بودن فشارهای تورمی، موجب شده است تا صندوق های پوشش ریسک طی هفته گذشته بالاترین خرید طلا را در 4 ماه اخیر داشته باشند.

بر اساس این گزارش آمارهای رسمی این کمیسیون نشان می دهد که در هفته منتهی به 28 نوامبر میزان معاملات در بازار طلا با رشد 21226 مورد به بیش از 208 هزار معامله رسیده است. میزان معاملات طلا از سوی صندوق های پوشش ریسک سرمایه گذاری در این مدت در مقایسه با هفته قبل از آن 15 درصد رشد داشته است.

بارت ملک تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری تی دی اس در این باره گفت: صندوق های پوشش ریسک سرمایه گذاری پس از آن مجددا اقدام به خرید طلا کرده اند که متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا نشان داد که برخی مقام های ارشد پولی نسبت به پایین بودن فشارهای تورمی ابراز نگرانی کرده اند.

حتی برخی از مقام های فدرال رزرو تاکید کرده اند که افزایش نرخ تورم در شرایط کنونی باید متوقف شود تا زمانی که نرخ تورم با رشد نسبی روبرو گردد.

بارت ملک افزود: تاکید مجدد مقام های ارشد فدرال رزرو بر پایین بودن تورم نشانگر این واقعیت است که سیاستگذاران پولی آمریکا نگران آن هستند که پایین بودن تورم در اقتصاد این کشور بیشتر از انتظارات اولیه سرمایه گذاران، طول بکشد.

وی در ادامه تصریح کرد: تشدی تنش های سیاسی در عرصه بین المللی و ادامه جنجال در کاخ سفید بر سر پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری و رسوایی مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی ترامپ می تواند موجب افزایش تقاضای طلا از سوی صندوق های بزرگ پوشش ریسک سرمایه گذاری شود.

البته تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا در نشست 12 و 13 دسامبر خود نرخ بهره را برای سومین بار در سال 2017 میلادی افزایش خواهد داد و طی سال آینده نیز 3 بار دیگر نرخ بهره را افزایش می دهد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد