اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
75/76

قیمت طلا بار دیگر تحت تاثیر درخشش دلار آمریکا با کاهش روبرو شد

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز دوشنبه در حالی با کاهش روبرو شده است که تصویب طرح مالیاتی در سنا موجب تقویت ارزش دلار شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، سنای آمریکا سرانجام پس از رای گیری اخیر طرح اصلاح مالیاتی دولت ترامپ را تصویب کرده است. این مساله موجب تقویت ارزش دلار آمریکا و کاهش قیمت جهانی طلا شده است.

بر اساس این گزارش قانون جدید مالیاتی آمریکا که با هدف کاهش مالیات شرکت های بزرگ و ثروتمندان تنظیم شده، قرار است برای امضای نهایی به کاخ سفید ارسال شود. این قانون با انتقادات گسترده ای از سوی مخالفان روبرو شده است. قانون جدید مالیاتی می تواند در بلندمدت موجب افزایش کسری بودجه و بدهی های فدرال آمریکا شود.

قیمت هر اونس طلا امروز دوشنبه با 0.4 درصد کاهش به کمتر از 1275 دلار رسیده است. ارزش دلار آمریکا نیز امروز به بالاترین سطح خود در 2 هفته اخیر رسیده است. شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز تحت تاثیر بهبود شاخص سهام بورس وال استریت، با افزایش همراه شده است.

تصویب طرح مالیاتی، نخستین پیروزی بزرگ ترامپ از زمان به قدرت رسیدن به شمار می رود.

این در شرایطی است که توئیت های جدید ترامپ درباره رسوایی مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید نیز بار دیگر تنش های سیاسی در واشنگتن را تشدید کرده است.

ترامپ روز شنبه با انتشار توئیتی مدعی شده بود که فلین را به خاطر دروغ گفتن به اف بی آی از این سمت برکنار کرده است. این یک تغییر آشکار نسبت به توجیه قبلی ترامپ است که اعلام کرده بود علت اصلی برکناری فلین دروغگویی به معاون رئیس جمهور بوده است.

فلین در بیان اظهارات نادرست به پلیس فدرال آمریکا درباره جلسه با سفیر روسیه در چندین هفته پیش از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به جرم خود اقرار کرده است.

این اتهامات از سوی رابرت مولر، دادستان ویژه به عنوان بخشی از تحقیقاتش درباره احتمال دخالت روسیه در انتخابات اخیر آمریکا به مایکل فلین وارد شده است.

2 مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا خواستار احتیاط در زمینه افزایش نرخ بهره شده اند. میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 1.02 درصد افزایش به بیش از 848 تن رسیده است.

به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی منطقه یورو چین و آمریکا قرار خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد