اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
73/74

5 رویداد مهم اقتصادی هفته آینده از نگاه اینوستینگ

سایت طلا : تحلیلگران اینوستینگ به بررسی 5 رویداد مهم و تاثیرگذار بر قیمت کالاهای مهم و راهبردی طی روزهای آینده پرداخته اند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، پس از سپری شدن یک هفته شلوغ که اصلاحات مالیاتی أمریکا و تحولات سیاسی بر آن چیره شده بود، سرمایه گذاران طی روزهای آینده بار دیگر منتظر انتشار آمارهای مهم اقتصادی هستند و اعلام آمارهای اشتغال آمریکا در ماه نوامبر ظاهرا مهمترین رویداد هفته آینده خواهد بود.

بر اساس این گزارش انتشار امارهای تجارت خارجی چین نیز نشانگر اوضاع دومین اقتصاد بزرگ جهان خواهد بود.

در بریتانیا هم سرمایه گذاران منتظر انتشار آمارهای مربوط به فعالیت بخش خدمات هستند تا وضعیت اقتصادی این کشور در شرایطی که قصد خروج از اتحادیه اروپا را دارد، بهتر مشخص شود.

اعلام سیاست های پولی جدید بانک مرکزی کانادا و رزرو بانک استرالیا نیز می تواند از جمله رویدادهای مهم اقتصادی هفته آینده باشد.

وزارت کار آمریکا قرار است جمعه آینده آمارهای اشتغال و نرخ بیکاری در ماه نوامبر را منتشر کند. نظرسنجی از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که آمریکا طی ماه گذشته 198 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم در ماه اکتبر به 261 هزار فرصت شغلی رسیده بود.پیش بینی می شود نرخ بیکاری آمریکا نیز در این مدت بدون تغییر به 4.1 درصد برسد.

میانگین دستمزدها نیز طی ماه نوامبر احتمالا با رشد 0.3 درصدی روبرو شده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.7 درصد رشد داشته است.

موسسه ای دی پی نیز روز چهارشنبه آمارهای اشتغال بخش خصوصی آمریکا را اعلام می کند. نشست آتی فدرال رزرو آمریکا 12 و 13 دسامبر برگزار خواهد شد و نظرسنجی ها نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره در این نشست 100 درصد است.

اصلاحات مالیاتی آمریکا نیز همچنان در کانون توجه بین المللی خواهد بود. ادامه جنجال بر سر پرونده دحالت روسیه در انتخابات آمریکا و اعتراف مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی آمریکا به دروغگویی به اف بی آی تاثیر زیادی بر بازارهای مالی داشته است.

آمارهای تجارت خارجی چین نیز قرار است جمعه آینده منتشر شود. پیش بینی می شود چین در ماه نوامبر با مازاد تجاری 39.5 میلیارد دلاری روبرو شده است.

شاخص قیمت مصرف کننده در چین نیز طی روزهای آینده منتشر می شود. پیش بینی می شود شاخص فعالیت بخش خدمات بریتانیا در ماه نوامبر به 55 واحد رسیده باشد.

بانک مرکزی کانادا روز چهارشنبه تصمیم جدید خود درباره نرخ بهره را اعلام می کند. پیش بینی می شود نرخ بهره کانادا بدون تغییر در سطح یک درصدی تثبیت شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد