اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
در حاشیه نمایشگاه طلا و جواهر کیش صورت گرفت؛

نشست گسترش همکاری ها بین اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر و اتحادیه طلا و جواهر هنگ کنگ

سایت طلا : در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش، نشست توسعه همکاری بین اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر، و اتحادیه طلا و جواهر هنگ کنگ برگزار شد.

به گزارش سایت طلا؛ همزمان با سومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با اتحادیه طلا و جواهر هنگ کنگ مذاکراتی را برای گستری همکاری های فی مابین انجام دادند.

در این نشست که پيرو تفاهمنامه دوجانبه چندی پیش اتحاديه توليدكنندگان وصادركنندگان با اتحاديه هنگ كنگ برگزارشد؛ به تبادل نظر درخصوص برنامه هاي اجرايي دوجانبه و پیگیری مذاكرات قبلی پرداخته شد.

مهمترين بخش این مذاكره به آموزش طراحي و شیوه نرم افزار منحصر به فرد طراحي طلا در هنگ كنگ و پیاده سازی این روش برای مصنوعلات طلا و جواهر در کشورمان اختصاص یافت.

"سیدحجت شفایی" رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر ضمن بیان لزوم گسترش همکاری ها در این صنعت بین دو کشور گفت: هنگ کنگ برای ورود به بازار منطقه باید به فرهنگ خاورمیانه و سلیقه مردمان آن توجه داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی این اتحادیه برای استفاده از اساتید هنگ کنگجهت آموزش روش ساخت این کشور در حوزه طراحی مصنوعات طلا و جواهر، از این اتحادیه برای بازدید از دهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران که از 13 تا 16 دیماه برگزار می شود دعوت بعمل آورد.

"کیم لو" رئیس اتحادیه طلا و جواهر هنگ کنگ نیز در این جلسه ضمن بیان خصوصیات طراحی طلا و جواهر کشورش گفت: طراحی به دو بخش تقسیم می شود، یکی نقاشی و طرح مصنوع طلا، و دیگری ساختار و روش ساخت آن که ما در این بخش سرآمد دنیا هستیم.

وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در نمایشگاه طلا و جواهر کیش تصریح کرد: فکر نمی کردم فرآیند ورود مصنوعات طلا و جواهر در کیش به این میزان راحت باشد و علت حضورمان در این نمایشگاه ارزیابی بازار ایران و دستیابی به زمینه های همکاری بیشتر است.

کیم لو با بیان استقبال برای حضور در نمایشگاه تهران، متقابلاً از مسئولین و اساتید ایرانی برای بازدید از نمایشگاه اسفندماه طلا و جواهر هنگ کنگ و مراکز آموزشی و طراحی این کشور دعوت بعمل آورد.

گفتنی است، در این نشست پيشنهاد شد جهت آموزش صنعتگران ایرانی، اساتيد هنگ كنگی به ايران آمده و دوره هاي آموزشي را برگزارکنند و همچنین دوره تكميلي نیز با اعزام هنرجويان واساتيد کشورمان به هنگ كنگ انجام گردد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد