اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترامپ نفت را ارزان کرد

قیمت نفت روز جمعه اندکی افزایش داشت، اما بعد از ابراز نگرانی رسانه ها در مورد احتمال کشیده شدن پای ترامپ به تحقیقات در مورد دخالت روسیه در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری آمریکا، قیمت ها از بالاترین رقم های ثبت شده در جلسه گذشته پایین تر آمد.

به گزارش رویترز، قیمت هر بشکه نفت برنت دیروز یعنی یک روز بعد از توافق اوپک و دیگر تولید کنندگان برای تمدید 9 ماهه توافق کاهش تولید تا رقم 64 دلار و 32 سنت بالا رفت، اما بعد از کاهش شاخص ها در بورس وال استریت قیمت نفت اندکی افت کرد. شاخص ها در بورس آمریکا پس از آن کاهش یافت که شبکه ای بی سی با انتشار گزارشی مدعی شد مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ خود را آماده می کند که به ماموران تحقیق بگوید ترامپ قبل از رسیدن به کاخ سفید به وی دستور داده تا با روس ها ارتباط برقرار کند.

رویترز گزارش ای بی سی نیوز را تایید نکرده است. فلین روز جمعه اعتراف کرد که به اف بی آی دروغ گرفته است.

آبهیشک کومار، تحلیلگر بازار انرژی در موسسه گلوبال گاز آنالیتیکس گفت: «به دلیل انتشار خبرهایی در مورد مایکل فلین که موجب افت شاخص ها در بازار بورس شد، قیمت نفت بخشی از رشد خود را از دست داده است.»

بر اساس این گزارش قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 16 سنت افزایش به 63 دلار و 73 سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با 96 سنت معادل 1.7 درصد افزایش به 58 دلار و 36 سنت رسید.

قیمت هر دو شاخص نفتی در این هفته با افت مواجه بود. افت قیمت نفت برنت کمتر از یک درصد و افت قیمت نفت خام آمریکا حدود یک درصد بود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد