اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
33/34

پیش بینی اینوستینگ از عوامل موثر بر قیمت طلا در هفته آینده

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها در روزهای آینده بیشتر تحت تاثیر اظهارات مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا در پایان مبادلات هفته گذشته با افت 0.7 درصدی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش کاهش شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی نیز نتوانسته است مانعی برای افت قیمت جهانی طلا شود. شاخص ارزش دلار طی هفته گذشته بیش از 0.93 درصد کاهش داشته است. این برای سومین هفته متوالی است که ارزش دلار با افت روبرو شده است.

به نظر می رسد انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افت ارزش دلار داشته است. برخی مقام های ارشد بانک مرکزی آمریکا نسبت به پایین بودن تورم و عدم دستیابی به هدف تورم 2 درصدی ابراز نگرانی کرده اند.

طی روزهای آینده جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا و سایر مقام های ارشد این بانک سخنرانی خواهند کرد. در حالی که افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر تقریبا قطعی به نظر می رسد، سرمایه گذاران گمانه زنی های مختلفی را درباره وضعیت نرخ بهره در سال 2018 مطرح کرده اند.

قیمت نقره در هفته گذشته با کاهش 1.69 درصدی روبرو شده که این نخستین کاهش قیمت نقره در 3 هفته اخیر به شمار می رود. کاهش ارزش دلار موجب شد تا قیمت مس نیز به بالاترین سطح خود در یک ماه اخیر برسد. قیمت مس از ابتدای سال 2017 تاکنون بیش از 27 درصد رشد داشته است.

ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک نیز قرار است طی روزهای آینده سخنرانی کند. بانک مرکزی انگلیس نیز گزارش مربوط به ثبات مالی را منتشر می کند.

آمریکا آمارهای اعتماد مصرف کننده را اعلام خواهد کرد. جرومی پاول گزینه مورد نظر ترامپ برای ریاست فدرال رزرو قرار است سه شنبه در کمیته بانکی سنای آمریکا حاضر شود تا صلاحیت وی بررسی شود.

آلمان نیز آمارهای اولیه نرخ تورم در ماه نوامبر را منتشر خواهد کرد. آمریکا آمارهای بازنگری شده درباره رشد اقتصادی در سه ماه سوم را اعلام می کند.

نیوزلند آمارهای مربوط به شاخص اعتماد تجاری را اعلام خواهد کرد. چین گزارش مربوط به فعالیت های صنعتی و رشد بخش خدمات را اعلام می کند.

آمارهای درآمد شخصی و هزینه های مصرفی آمریکا در ماه اکتبر قرار است پنجشنبه منتشر شود. این آمارها تاثیر زیادی بر سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو خواهد داشت. فدرال رزرو تلاش زیادی کرده است تا به هدف تورم 2 درصدی دست یابد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد