اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
آیت محمدولی خبر داد:

کمک اهالی صنف طلا و جواهر به زلزله زدگان غرب کشور

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر از جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی صنف طلا و جواهر برای زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد و اعلام کرد این کمکها همچنان در حال جمع آوری است.

"آیت محمدولی" در گفتگو با سایت طلا، با بیان اینکه وقوع زلزله در غرب کشور همه ما را اندوهگین کرد افزود: صنف طلا و جواهر همگام با همه مردم برای رفع آلام این مصیب مشارکت کرد، و در اولین لحظه وقوع زلزله دغدغه کمک به آسیب دیدگان را داشت.

وی با اشاره به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی توسط این صنف گفت: در چند روز گذشته کمکهایی از طرف همکاران ما در مناطق تهران و بازار جمع آوری شده که قسمتی از آن ارسال شده و این کمکها همچنان ادامه دارد، و امیدواریم این حرکت با برنامه ریزی دقیق به دست مصیبت زدگان برسد و حداقل دردی کوچکی از آلام آنان را برطرف کند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: صنف طلا و جواهر در همه عرصه ها به آسیب دیدگان و مصیب زدگان بلایای طبیعی کمک کرده است و در زلزله ی بم، رودبار و ورزقان نیز کمک های ناچیزخود را به مردم آن مناطق ارسال کرده و وظیفه خود را انجام داده است.

محمدولی حس انسان دوستی مردممان را در زمان بحران بسیار ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: صنف طلا و جواهر یکی از پایه هایی بوده است که هر زمانی اتفاقی رخ داده پا به عرصه گذاشته و جزء اولین گروههای کمک کننده به آسیب دیدگان بوده است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد