اونس طلا2324.8
مظنه15,336,000
18 گرم3,540,300
ارزش سکه34,552,008
قدیم (بهار)39,300,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000
129/130

تقویم اقتصادی هفته آینده: بررسی 5 رویداد مهم

سایت طلا : تحلیلگران اینوستینگ در تازه ترین گزارش خود به بررسی 5 رویداد مهم اقتصادی طی روزهای آینده پرداخته اند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، در روزهای آینده انتشار امارهای تورم مهمترین رویدادی است که می تواند بازارهای بین المللی را تحت تاثیر قرار دهد. آمریکا انگلیس کانادا و منطقه یورو آمارهای نرخ تورم خود را طی روزهای آینده اعلام خواهند کرد.

بر اساس این گزارش نشست روسای بانک های مرکزی بزرگ جهان از جمله اروپا، آمریکا ژاپن و بریتانیا نیز از دیگر رویدادهای مهم اقتصادی هفته پیش رو خواهد بود.

وزارت بازرگانی آمریکا قصد دارد آمارهای تورم در ماه اکتبر را روز چهارشنبه منتشر کند. تحلیلگران بر این باورند که شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا طی ماه گذشته با رشد 0.2 درصدی روبرو شده است.

این شاخص نسبت به سال قبل نیز با رشد 1.7 درصدی همراه شده است. فدرال رزرو آمریکا هنوز نتوانسته است به هدف خود یعنی تورم 2 درصدی دست یابد. انتشار آمارهای تورم آمریکا تاثیر زیادی بر نشست آتی فدرال رزرو و نرخ بهره خواهد داشت. آمارهای مهم دیگری نیز در آمریکا طی روزهای آینده منتشر خواهد شد که مهمترین آنها وضعیت خرده فروشی و تعداد مدعیان بیکاری خواهد بود.

اداره آمارهای ملی انگلیس نیز روز سه شنبه آمار تورم را اعلام می کند. پیش بینی می شود تورم انگلیس در ماه گذشته به 3.1 درصد رسیده که این بالاترین رقم در 5 سال اخیر به شمار می رود. نرخ بیکاری و وضعیت خرده فروشی در انگلیس نیز آمارهای مهم دیگری است که منتشر خواهد شد.

منطقه یورو نیز روز پنجشنبه وضعیت نرخ تورم را اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود نرخ تورم منطقه یورو در ماه گذشته به 1.4 درصد رسیده است.

امارهای جدید اقتصادی می تواند تاثیر زیادی بر سیاست های پولی و نرخ بهره بانک مرکزی اروپا داشته باشد.

آمارهای تورم کانادا نیز قرار است جمعه منتشر شود. پیش بینی می شود نرخ تورم کانادا در ماه گذشته به 0.1 درصد رسیده و این رقم نسبت به سال قبل به بیش از 1.4 درصد افزایش یافته است.

کنفرانس روسای بانک های مرکزی بزرگ جهان با شرکت ماریو دراگی، جانت یلن ، مارک کارنی رئیس بانک مرکزی انگلیس و هاروهیکو کرودا رئیس بانک مرکزی ژاپن برگزار خواهد شد.

این نشست تاثیر زیادی بر گمانه زنی های مربوط به سیاست های پولی و نرخ بهره بانک های مرکزی جهان طی ماه های آینده خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد