اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نیوز نشان داد:117.118

قیمت طلا بار دیگر در بازارهای جهانی خواهد درخشید

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در هفته آینده با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، برای نخستین بار در 7 سال اخیر در نظرسنجی این هفته هیچ کارشناس اقتصادی و تحلیلگر بین المللی اعلام نکرده است که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده با کاهش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی جدید کیتکو 21 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 18 نفر معادل 86 درصد پیش بینی کرده اند قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد. 3 کارشناس اقتصادی معادل 14 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت تغییری نخواهد کرد.

در نظرسنجی آنلاین کیتکو از سرمایه گذاران و تجار بین المللی نیز 645 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 411 نفر معادل 64 درصد اعلام کرده اند که قیمت طل در روزهای آینده افزایش پیدا خواهد کرد، 146 نفر معادل 23 درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 88 نفر معادل 14 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت تغییری نخواهد داشت.

از ابتدای سال 2017 تاکنون 58 درصد پیش بینی های کارشناسان اقتصادی و 62 درصد پیش بینی های سرمایه گذاران بین المللی درباره روند قیمت طلا درست بوده است.

برخی تحلیلگران بر این باورند که اگر طلا بتواند بالاتر از سطح 1265 دلار در هر اونس تثبیت شود، به زودی به 1288 دلار خواهد رسید و در مرحله بعدی به سطح قیمتی 1305 دلاری افزایش خواهد یافت.

آمارهای نرخ تورم آمریکا و انگلیس طی روزهای آینده منتشر می شود و این مساله می تواند موجب افزایش تقاضای طلا شود.

گروهی از تحلیلگران اقتصادی نیز معتقدند که چشم انداز بازار سهام به شدت نامطمئن است و این مساله می تواند موجب افزایش قیمت طلا شود.

تشدید تنش های سیاسی در عرصه بین المللی از یک سو و ادامه جنجال ها بر سر طرح مالیاتی دولت آمریکا و مخالفت کنگره با بندهای اصلی آن می تواند قیمت جهانی طلا را در روزهای آینده به بیش از 1300 دلار افزایش دهد.

برخی از فعالان بازارهای بین المللی نیز بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده بین سطح حمایتی 1265 دلاری تا سطح مقاومتی 1300 دلاری در نوسان خواهد بود.

به نظر می رسد انتشار امارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو عامل مهمی برای قیمت طلا در روزهای آینده خواهد بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد