اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی خبر دادند:85.86

جنجال بر سر طرح مالیاتی ترامپ قیمت طلا را به 1300 دلار افزایش خواهد داد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که ادامه جنجال ها بر سر طرح مالیاتی دولت ترامپ می تواند موجب افزایش چشمگیر قیمت جهانی طلا شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که قرار است طی روزهای آینده نمایندگان کنگره آمریکا درباره طرح دولت ترامپ برای کاهش مالیات ها بحث و تبادل نظر کنند، کارشناسان اقتصادی معتقدند که هرگونه جنجال در کنگره بر سر این طرح مالیاتی می تواند موجب افزایش قیمت جهانی طلا شود.

بر اساس این گزارش به نظر می رسد مذاکرات سیاسی بر سر طرح مالیاتی دولت ترامپ می تواند یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت طلا و ارزش دلار در روزهای آینده باشد.

لاکمن اوتونگا تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری اف ایکس تی ام در این باره تاکید کرد: کاهش امیدواری ها نسبت به تصویب نهایی طرح مالیاتی ترامپ در کنگره می تواند قیمت طلا را به زودی به بیش از 1300 دلار در هر اونس افزایش دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: تحلیل تکنیکال نشان می دهد که قیمت طلا در روزهای آتی احتمالا روندی نزولی خواهد داشت و تنها عامل مهمی که می تواند موجب افزایش قیمت طلا شود، تشدید تنش های سیاسی در آمریکا و همین طور در عرصه بین المللی است.

این تحلیلگر برجسته اقتصادی گفت: در شرایط کنونی سطح مقاومتی حساس و تعیین کننده قیمت طلا 1280 دلار خواهد بود و اگر طلا نتواند این سطح مقاومتی را بشکند به زودی تا 1267 و 1260 دلار کاهش خواهد یافت.

دارین نیوسام تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری دی تی ان نیز گفت: با توجه به افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین و رشد فزاینده شاخص سهام در بازارهای بین المللی، فشار زیادی بر قیمت طلا وارد شده و سرمایه گذاران تمایل کمتری برای خرید طلا دارند.

وی در ادامه افزود: در شرایطی که قیمت بیت کوین در حال افزایش به سوی 10000 دلار است چرا شما باید در بازار طلا سرمایه گذاری کنید؟

وی اظهار داشت: به نظر من سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت ابتدای 1262 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1243 دلار کاهش خواهد یافت. سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1300 دلار است. اگر روند صعودی قیمت بیت کوین و شاخص سهام ادامه یابد، بعید نیست که قیمت طلا در هفته های آینده تا 1200 دلار کاهش یابد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد