اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کامن ولس بانک استرالیا: 73.74

سال 2018 بهترین فرصت برای خرید طلا خواهد بود

سایت طلا : کامن ولس بانک استرالیا بر این باور است که سال 2018 میلادی بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در بازار طلا خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، تحلیلگران کامن ولس بانک استرالیا پیش بینی می کنند که قیمت جهانی طلا تا پایان سال آینده کاهش خواهد یافت ولی سال 2018 بهترین فرصت برای سرمایه گذاری و خرید طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران بانک کامن ولس تاکید کردند: سرمایه گذاران بین المللی بهتر است برای خرید کمی صبر کنند و منتظر کاهش قیمت به زیر 1250 دلار در هر اونس باشند. پیش بینی می شود قیمت طلا تا اوایل سال آینده به کمتر از 1250 دلار برسد و این بهترین زمان برای خرید طلا خواهد بود.

افزایش قیمت طلا به بالای 1300 دلار در هر اونس بهترین فرصت برای فروش خواهد بود. پیش بینی می شود قیمت جهانی طلا در سال 2018 میلادی در محدوده 1250 تا 1300 دلار در نوسان خواهد بود.

پیش بینی بانک کامن ولس نشان می دهد که میانگین قیمت هر اونس طلا در سه ماه پایانی امسال به بیش از 1300 دلار خواهد رسید و این رقم تا پایان سال آینده به 1250 دلار بازخواهد گشت.

به اعتقاد تحلیلگران این بانک، جرومی پاول که از سوی رئیس جمهور آمریکا به عنوان رئیس جدید فدرال رزرو انتخاب شده، فردی میانه رو خواهد بود و سیاست های فعلی فدرال رزرو برای افزایش تدریجی نرخ بهره و عادی سازی سیاست های پولی انبساطی را دنبال خواهد کرد.

عامل مهم دیگری که می تواند بر قیمت جهانی طلا تاثیرگذار باشد، اصلاحات مالیاتی دولت آمریکا خواهد بود. به نظر می رسد اصلاحات مالیاتی دولت آمریکا در نهایت به نفع ارزش دلار خواهد بود و این مساله قیمت طلا را تحت فشار زیادی قرار می دهد.

البته تنش های سیاسی بین المللی هم می تواند عامل مهمی برای نوسانات قیمت جهانی طلا در سال آینده باشد. احتمالا ریسک های سیاسی دیگری نیز در بازارهای بین المللی وجود دارد که فعلا کسی نمی تواند پیش بینی کند.

تنش های سیاسی بین المللی معمولا موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا می شود.

نوسانات ارزش دلار آمریکا سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان از جمله آمریکا ژاپن و اروپا و همین طور تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه به خصوص چین و هند می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد