اونس طلا2195.1
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

برگزاری نخستین نشست تشکیل کارگروههای تحصصی در اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر

سایت طلا: روز گذشته با حضور اعضاء و کارشناسان رسانه ای اولین نشست تشکیل کمیته ها و کارگروه های تخصصی برای دوره جدید در اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر تشکیل شد.

به گزارش سایت طلا، عصر دیروز اولين نشست پيرامون تشكيل كميته ها وكارگروه هاي تخصصي اتحاديه توليد كنندگان وصادركنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگهاي قيمتي ايران درمحل این اتحاديه جهت دوره جدید برگزار شد.

دراين نشست اعضاي اتحاديه كه جهت حضور دركميته ها و كارگروه ها اعلام آمادگي نموده بودند حضور داشتند و پيرامون مشكلات و موانع و فرصتهاي توليد و صادرات به بحث و گفتگو پرداختند.

در این مراسم "سید حجت شفایی" رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با اشاره به رشد صنعت طلا و جواهر در جهان و سود آوری آن مشارکت جمعی در پیشبرد اهداف این اتحادیه و رشد صنعت طلا و جواهر کشور تأکید کرد.

وی با تقدیر و تشکر از همه مسئولین و اعضاء کارگروههای قبلی افزود: اتحادیه زمانی به رشد و موفقیت خواهد رسید که همه اعضاء آن با حضور در کمیته ها به رشد و ارتقاء این اتحادیه و صنعت کمک کنند.

شفایی در ادامه نقش رسانه ها در انعکاس اخبار و پتانسیل های این صنعت بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: رسانه ها در انتشار عملکرد اتحادیه و این صنعت جایگاه ویژه ای دارند و بدون رسانه هیچ یک از عملکرد اتحادیه دیده نمی شود.

در این مراسم حضار ضمن ایراد سخنانی با تشكيل كميته ها و كارگروه ها موافقت نموده و مقررگردید در اسرع وقت اين مهم انجام پذيرد.

گفتنی این اتحادیه در دعوتی از کلیه اعضاء این اتحادیه كه مايل به مشاركت و حضور در کارگروهها و کمیته های تخصصی هستند خواست با اتحاديه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با شماره ٥ -٦٦٣٤٠٠٩٤ تماس حاصل نموده تا در جلسه دوم از ایشان دعوت بعمل آيد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد