اونس طلا2213.85
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
93/94

مهمترین رویدادهای اقتصادی هفته آینده کدام است؟

سایت طلا: بررسی جدید اینوستینگ نشان می دهد که بازارهای مالی جهان طی روزهای آینده تحت تاثیر 5 رویداد مهم قرار خواهد داشت.

یه گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، تحلیلگران بر این باورند که انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا مهمترین رویداد اقتصادی هفته آینده است که می تواند وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو را روشن کند.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی همچنین منتظر انتشار گزارش های اقتصادی مهم آمریکا هستند روز جمعه امارهای تورم منتشر خواهد شد که می تواند تاثیر زیادی بر تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر داشته باشد.

سخنرانی رئیس بانک مرکزی اروپا، آمارهای تولیدات صنعتی انگلیس در آستانه ادامه مذاکرات برگزیت، انتشار آمارهای تورم و تجارت خارجی چین از جمله رویدادهای مهم هفته آینده خواهد بود.

یک: متن مذاکرات فدرال رزرو آمریکا

متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو قرار است چهارشنبه منتشر شود. فدرال رزرو در نشست 20 سپتامبر نرخ بهره را تغییر نداده ولی همچنان احتمال داده است که در نشست دسامبر نرخ بهره با افزایش روبرو خواهد شد. فدرال رزرو قصد دارد برنامه کاهش تراز مالی 4.5 تریلیون دلاری را از اکتبر آغاز کند.

تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد اختمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر به بیش از 90 درصد رسیده است.

2: آمارهای تورم آمریکا

وزارت بازرگانی آمریکا قرار است چهارشنبه این هفته آمارهای تورم در ماه سپتامبر را منتشر کند. تحلیلگران پیش بینی می کنند که شاخص قیمت مصرف کننده در این مدت 0.6 درصد افزایش یافته است.

روز جمعه نیز وزارت بازرگانی آمریکا آمارهای خرده فروشی را اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود خرده فروشی در آمریکا در ماه گذشته با رشد 1.6 درصدی روبرو شده باشد. خرده فروشی تاثیر مهمی بر رشد اقتصادی آمریکا دارد که 70 درصد اقتصاد آن را هزینه های مصرفی بخش خصوصی تشکیل می دهد.

3: سخنرانی ماریو دراگی

رئیس بانک مرکزی اروپا قرار است با حضور در یک نشست اقتصادی در واشنگتن در روز پنجشنبه درباره سیاست های پولی اروپا سخنرانی کند.سرمایه گذاران بین المللی منتظر وضعیت سیاست های پولی و برنامه خرید اوراق قرضه بانک مرکزی اروپا طی هفته های آینده هستند. نشست بعدی این بانک قرار است 26 اکتبر برگزار شود.

4 : آمارهای تولیدات صنعتی انگلیس

دفتر آمارهای ملی انکلیس قرار است روز سه شنبه وضعیت تولیدات صنعتی در ماه سپتامبر را اعلام کند. پیش بینی می شود تولیدات صنعتی انگلیس با رشد 0.3 درصدی روبرو شده باشد. انتشار آمارهای اقتصادی انگلیس از این لحاظ اهمیت زیادی دارد که این کشور در مسیر خروج از اتحادیه اروپا قرار دارد.

5: امارهای تجاری چین

چین قرار است روز جمعه آمارهای تجارت خارجی در ماه سپتامبر را اعلام کند. پیش بینی می شود چین در ماه گذشته با مازاد تجاری 39 میلیارد دلاری روبرو شود. مازاد تجاری چین در اوت به 42 میلیارد دلار رسیده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد