اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کشتی آرای به سایت طلا اعلام کرد:

رشد قیت طلا در کشور متأثر از قیمت ارز است/ قیمت سکه به بالاترین قیمت طی سالهای اخیر رسید

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به رشد قیمت طلا و سکه در بازار این تقویت بها را متأثر از افزایش قیمت ارز عنوان کرد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با سایت طلا ضمن اعلام ثبات قیمت در بازارهای جهانی طلا گفت: امروز یکشنبه بازارهای جهانی تعطیل بود و هر اونس طلا در رقم 1277 دلار بدون تغییر باقی ماند و این در حالی بود که قیمت طلا و سکه در بازار داخل با رشد همراه بود.

وی در مورد دلایل افزایش 40 هزار تومانی قیمت سکه افزود: تنها عاملی که باعث رشد قیمت طلا و سکه شده فقط و فقط رشد قیمت ارز بوده که افزایش نرخ دلار باعث صعود قیمت ها در بازار طلا شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران رشد قیمت سکه و رسیدن به سطح یک میلیون و دویست و نود شش تومان در نرخ امروز را بالاترین قیمت طی چند سال اخیر اعلام کرد.

کشتی آرای در مورد آینده این فلز زرد نیز به سایت طلا گفت: در سطح بین المللی به نظر نمی آید که اتفاق خاصی در حوزه سیاسی و اقتصادی پیش آید و این بازار با ثبات پیش بینی شده ولی در داخل فعلاً قیمت طلا و سکه تحت تأثیر قیمت ارز خواهد بود.

وی در مورد حجم خرید و فروش در بازار تهران نیز خاطرنشان کرد: در بازار داخل همکنون در دهه دوم محرم هستیم و حجم معاملات در بازار به حداقل خود رسیده و این بازار به نظر می رسد فقط تحت فشار عواملی چون بازار ارز باشد.

این مقام مسئول در اتحادیه طلا و جواهر در مورد وضعیت این روزهای بازار طلا ادامه داد: طبیعتاً با افزایش این چنینی در بازار دو حالت پیش می آید؛ تعدادی نیاز به خرید دارند و معمولاً می خرند تا از قیمت عقب نیافتند، ولی حرفه ای های بازار بیشتر با احتیاط معاملات خود را انجام می دهند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد