اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با سایت طلافروشان بنکداری آنلاین طلا هر لحظه در بازار باشید

سایت طلا: طی سالهای اخیر بازار سنتی جای خود را به بازاری در حال رشد و همگام با تکنولوژی داده، که در این بین سایت «طلافروشان» نقش مهمی در به روز کردن بازار طلا داشته است.

شاید اگر سالیان قبل در بازار سنتی تهران در مورد روش آینده کسب و کار صحبت می کردیم شاید هیچ کسی به فکر استفاده از فروش آنلاین و به لحظه، و استفاده از قابلیتی به نام فضای مجازی برای فروش محصولات نمی افتاد. قابلیتی که امروز در جهان فراگیر شده و بازار امروز ما به شدت به آن و تکنولوژی روز دنیا و رشد و همگام شدن با آن نیازمند است.

صنف طلا و جواهر نیز از این قابلیت مستثنی نبوده و در جهت رشد و تحول در فروش مصنوعات طلایی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و در بستر فضای مجازی گامهای بزرگی برداشته است.

در همین مسیر «سایت طلافرشان» همکنون با ارائه و سفارش آنلاین محصولات طلا و جواهر و عرضه مصنوعات طلای برندهای بزرگ ایران همکنون به مرجع طلافروشان در سطح کشور و به بزرگترین بنکداری آنلاین طلا برای همکاران این صنف تبدیل شده است.

این سایت با برنامه ریزی دقیق و پایه ریزی درست می رود به قطبی برای فروش آنلاین طلا محسوب گردد. برنامه ای که مدیران آن با دقت و وسواس برای رشد آن و گسترش دامنه فعالیتش در سراسر کشور دارند.

مرجع شدن این سایت به عنوان مهمترین پایگاه اطلاع رسانی مدلها و عرضه مصنوعات طلا از اهداف اصلی راه اندازی آن می باشد. سایتی که علاوه بر نمایش محصولات برندهای اصلی طلا در ایران، همکاران صنفی با عضویت در آن می توانند از قیمتها و اجرت کارها نیز مطلع شوند.

با توجه به تنوع و گستردگی مدلهای طلا و جواهر در ایران این سایت با تبدیل شدن به یک ویترین مجازی می تواند به بهتر دیده شدن این محصولات کمک کرده و با ارائه ریز مشخصات آن در امنیت کامل به همکاران صنفی و مغازه داران کمک شایانی نماید.

فروش با قیمت مناسب و کمترین اجرت یکی دیگر از اهداف مدیران این سایت برای راه اندازی آن است. از آنجا که پایگاه طلافروشان از پشتیبانی یک بنکداری برخوردار است مصنوعات طلا را بدون واسطه از تولیدکننده دریافت کرده و در نتیجه محصولات ارائه شده را با بهای مناسب تر در اختیار مشتریان چه مغازه دار و چه دیگرهمکاران قرار می دهد.

همچنین ارسال سریع اجناس و صرفه جویی در وقت نیز از دیگر قابلیت های مطرح فروش آنلاین این سایت می باشد، به ویژه مشتریانی که در شهرستان کارهای خود را سفارش می دهند، بدون واسطه و در اسرع وقت و در امنیت کامل محصولات مورد نیاز خویش را دریافت می کنند. مصنوعات سفارش داده شده به این سایت برای مراکز استانها حدود یک روز، و برای دیگر شهرستانها حدود دو روزه تحویل داده می شود.

همکنون مدیران این سایت جلب اعتماد مشتریان را سرلوحه خود قرار داده اند و با توسعه دامنه نفوذ خود در سطح کشور با ایجاد نمایندگی ها در شهرهای بزرگ گامی در جهت بهتر دیده شدن و جذب مشتریان و مخاطبان جدید دارند.

استقبال خوب از این سایت و ارتباطی که کاربران آن با این حرکت جدید و به روز ایجاد کرده مسلما سنگ بنای محکمی را برای گذر از بازار سنتی و تحولی عظیم در فروش و ارائه خدمات نوین به مشتریان خواهد گذاشت.

بزرگترین بنکداری آنلاین طلا در کشور در خدمت همکاران صمف طلا و جواهر: Www.talaforoshan.com

کانال تلگرام : talaforoshan_com

صفحه اینستاگرام: talaforoshan_com

تلفن تماس: 55582093_021

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد