اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
83/84

موسسه ای بی ان امرو پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا را افزایش داد

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری ای بی ان امرو در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به قیمت جهانی طلا تا پایان امسال را افزایش داده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی گلف نیوز، در حالی که قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 15 درصد رشد داشته و وارد کانال 1300 دلاری شده است، سئوال اصلی که ذهن بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی را مشغول کرده، این است که آیا روند صعودی قیمت طلا ادامه خواهد یافت.

بر اساس این گزارش برخی از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که روند صعودی قیمت طلا در بلندمدت نیز ادامه خواهد یافت.

قیمت طلا و جواهر در بازار دوبی نیز به بالاترین سطح خود در 12 ماه اخیر رسیده است.

موسسه سرمایه گذاری ای بی ان امرو در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به قیمت طلا تا پایان امسال را به 1300 دلار افزایش داده است، این رقم در گزارش قبلی این موسسه سرمایه گذاری 1210 دلار اعلام شده بود.

جورجت بوئل تحلیلگر ارشد موسسه ای بی ان در سخنانی تاکید کرد: ما پیش بینی کرده بودیم که قیمت طلا تا 1200 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت ولی تاکنون شاهد کاهش شدید قیمت طلا نبوده ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا را تغییر داده ایم و تصور می کنیم چشم انداز طلا در شرایط کنونی مثبت خواهد بود. کاهش ارزش دلار آمریکا، کاهش نرخ بهره اوراق قرضه و افت نرخ بهره واقعی در آمریکا و تشدید تنش های سیاسی در عرصه جهانی به خصوص بحران کره شمالی می تواند موجب افزایش چشمگیر قیمت طلا شود.

اوله هانسن تحلیلگر برجسته موسسه ساکسو بانک نیز تاکید کرد: پیش بینی ما این است که قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال بالاتر از 1325 دلار خواهد بود. قیمت طلا بالاخره توانست سطح مقاومتی 1300 دلاری را بشکند و این یک اتفاق مهم و بزرگ بوده است.

وی افزود: به نظر می رسد تنش های مربوط به سقف بدهی های آمریکا، اصلاحات مالیاتی دولت ترامپ و تنش های سیاسی بین المللی مهمترین عوامل موثر بر قیمت جهانی طلا خواهد بود.

ادامه روند نزولی ارزش دلار و رشد تقاضای فیزیکی و مکان امن سرمایه گذاری نیز می تواند عامل مهمی برای افزایش بیشتر قیمت طلا در ماه های آینده باشد. پیش بینی می شود در صورت شکسته شدن سطح مقاومتی 1350 دلاری قیمت طلا به زودی تا 1400 دلار می رسد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد