اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بورس عقب‌نشینی کرد/ قیمت سهم‌ها رو به کاهش

پس از چند روز رشد پیاپی دماسنج بازار سرمایه و ورود شاخص کل به کانال ۸۳ هزار واحدی امروز دماسنج بازار ۸۳ واحد افت کرد. روند قیمت‌ها امروز عمدتا رو به کاهش بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از ایسنا، امروز یکشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران با افت ۸۳ واحدی مواجه شد و به رقم ۸۳ هزار و ۳۴۵ واحدی رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن پس از ۷۱ واحد کاهش تا رقم ۱۷ هزار و ۷۷۷ واحدی پایین آمد.

شاخص آزاد شناور نیز با افت ۴۵۶ واحدی مواجه شد و تا رقم ۹۱ هزار و ۳۶۱ واحدی پایین آمد. علاوه بر این شاخص بازار اول ۴۰۲ واحد افت کرد و به رقم ۵۸ هزار و ۲۲۶ واحدی رسید. شاخص بازار دوم نیز پس از ۱۶۸۷ واحد رشد تا رقم ۱۸۲ هزار و ۶۰۶ واحدی بالا رفت.

در دومین روز معاملات بورس تهران در این هفته صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان و شرکت ارتباطات سیار ایران بیشترین نقش افزاینده را روی دماسنج بازار داشتند و سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و معدنی و صنعتی گل گهر به روند کاهنده شاخص کمک کردند.

روند قیمت سهام خودرویی‌ها امروز عمدتا کاهنده بود. در این گروه ۴۰۶ میلیون سهم به ارزش نزدیک به ۴۸ میلیارد تومان در ۲۲ هزار و ۵۴۸ نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت در گروه محصولات شیمیایی نیز عمدتا قیمت سهم‌ها رو به کاهش بود، اما در تک‌سهم‌هایی که روند افزایشی در قیمت پایانی را تجربه کردند، میزان افزایش زیر نیم درصد بود. در این گروه ۶۳ میلیون سهم به ارزش نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

در گروه فلزات اساسی امروز ۵۲ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۱ میلیون تومان مورد داد و ستد قرار گرفت اما در این گروه نیز روند قیمت سهم‌ها نزولی بود.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۱۷۳ میلیارد تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۷۹۰ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۹ هزار نوبت داد و ستد بود.

آیفکس نیز امروز ۰.۸ واحد افت کرد و به رقم ۹۵۲.۵ رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران رقم ۳۰۶ میلیارد تومان را تجربه کرد و حجم معاملات به ۳۸۲ میلیون سهم و اوراق مالی رسید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد